مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: کار تفکیک پسماند به زودی در مراکز دفن زباله از سر گرفته می‌شود.

تفکیک زباله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره اقدام برخی از شهرداری‌های استان‌های دیگر مبنی بر جمع آوری پسماندهای بیماران کرونایی از درب منزل، گفت: در حال حاضر شهرداری تهران زباله‌های خشک و تر را با هم دفن می‌کند که البته همین وضع هم مشکلاتی را در مراکز دفن زباله به وجود آورده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تصریح کرد: در حال پیگیری هستیم تا استانداردی را تعیین کنیم که بر مبنای آن با روشی درست کار تفکیک را در مقصد انجام دهیم تا بار آلودگی در آنجا کمتر شود.

او افرود: به خاطر احتمال آلودگی پسماندهای خشک به ویروس کرونا، چند روز آن‌ها را در محلی جداگانه نگهداری می‌کنیم تا مشکل رفع شود و سپس به چرخه بازیافت وارد شوند.

علیپور با تأکید بر اینکه توقف طرح تفکیک زباله از مبدأ صرفا به خاطر شیوع کرونا است، تصریح کرد: البته این موضوع باعث نشده که از پیگیری طرح کاپ خودداری کنیم و همزمان در حال آماده‌سازی زیر ساخت و اپلیکیشن مربوط به آن هستیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در خصوص حضور زباله‌گردها بر سر مخازن زباله، گفت: با نیروی انتظامی مذاکره کردیم تا در صورت مشاهده زباله‌گردها از فعالیت آن‌ها جلوگیری کند.

کد خبر 503406
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha