سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
۰ نفر

دبیر انجمن عکاسان شهرستان اسفراین از برگزاری ششمین نمایشگاه عکس «یک قاب زندگی» در شهرستان اسفراین خبر داد.

نمایشگاه عکس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  جواد حسن‌پور اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۰ فروردین در اینستاگرام به آدرس yek.ghab.zendegi آغاز به کارکرد و تا آخر اردیبهشت ۹۹ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ۲۰ عکاس اسفراینی با به نمایش گذاشتن ۴۰ عکس در این نمایشگاه که ۸۰ درصد آن از طبیعت و ابنیه تاریخی شهرستان اسفراین ثبت شده است به هنرنمایی پرداخته و روز به روز به تعداد آثار اضافه خواهد شد.

حسن‌پور در خصوص هدف برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه خیریه عکس با عنوان یک قاب زندگی هرساله با هدف کمک به کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در این شهرستان به مساعدت عکاسان اسفراینی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون از محل فروش آثار، یک میلیون تومان به حساب انجمن واریز شده است که صرف امور خیریه همچون تهیه اقلام خوراکی و پوشاک برای کودکان ذکر شده خواهد شد.

حسن‌پور با اشاره به عدم وجود نگارخانه در این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر هنرمندان از وجود نگارخانه در اسفراین بی‌بهره‌اند این در حالی است که در سال‌های گذشته دو نگارخانه برای برگزاری نمایشگاه در شهرستان وجود داشت اما اکنون به علت نامعلوم به انباری تبدیل شده است.

دبیر انجمن عکاسان اسفراین، خراسان شمالی تاکید کرد: قصد داشتیم تا پایان یافتن ویروس کرونا صبر کرده تا نمایشگاه به صورت حقیقی برگزار شود اما متاسفانه نگارخانه‌ای در شأن هنرمندان وجود ندارد.

جواد حسن‌پور افزود: تمامی افراد می‌توانند با عضویت در پیج اینستاگرام نمایشگاه یک قاب زندگی عکس مورد نظر خود را انتخاب کنند و انجمن عکاسان اسفراین از این طریق در سایز دلخواه عکس را چاپ و برای مشتری ارسال می‌کند.

کد خبر 503392

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha