مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۴
۰ نفر

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابرکوه گفت: متقاضیان تسهیلات مسکن در روستاهای ابرکوه و شهر مهردشت این شهرستان، ۴۰ میلیون تومان وام با بازپرداخت ۱۵ ساله دریافت می‌کنند.

مسكن روستايي

به گزارش همشهری‌آنلاین، «حمیدرضا چاکرالحسینی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این نهاد بدون هیچ محدویتی آمادگی دارد ساکنان بدون سرپناه در مناطق گفته‌شده را برای دریافت وام قرض‌الحسنه به بانک‌های عامل معرفی کند.

وی اظهارکرد: روستاییان بدون مسکن می‌توانند برای دریافت زمین در روستاهای هروک، شمس‌آباد، شهراسب، شهرآباد، دهستان فراغه، اسفندآباد، هارونی، بَداف و شهرآباد در بخش‌های مرکزی و بهمن استان یزد اقدام کنند.

چاکرالحسینی ادامه داد: ۱۵ واحد مسکونی شهری و روستایی در مهردشت و روستای فراغه نیز آماده واگذاری با شرایط ویژه از جمله پرداخت ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان وام به افراد واجد شرایط است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابرکوه همچنین گفت: سال گذشته ۲/۸ میلیارد تومان وام با سود پنج درصد برای مقاوم‌سازی ۷۰ واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان و شهر مهردشت پرداخت شد.

وی اظهارکرد: در همین مدت، ۲۸۵ میلیون تومان وام بلاعوض نیز به ۵۲ نفر که توانایی تکمیل واحدهای مسکونی خود را نداشتند، پرداخت شد.

به گفته چاکرالحسینی، برای هر واحد مسکونی پنج تا هشت میلیون تومان وام پرداخت شده‌است.

کد خبر 503357

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha