«خروج پایانه اتوبوسرانی از میدان بهشت یکی از مهم‌ترین درخواست‌های ساکنان محله خانی‌آبادنو جنوبی است که نیازمند پیگیری و پاسخگویی مسئولان است.»

فریدون علی نژاد

همشهری آنلاین-زهرا بلندی: «فریدون علی‌نژاد» شورایار محله خانی‌آبادنو جنوبی با بیان این موضوع می‌گوید: «در گذشته گوشه‌ای از این میدان به پارکینگ پایانه اتوبوسرانی اختصاص داشت، اما به تدریج با افزایش تعداد خطوط اتوبوسرانی و اتوبوس‌ها، کل میدان به پایانه اختصاص داده شد. این موضوع نه تنها میدان را از ساختار اصلی خود خارج کرده بلکه موجب بروز تصادف و گره‌های ترافیکی می‌شود. آلودگی‌های صوتی و زیست‌محیطی هم نارضایتی ساکنان این محدوده را به همراه داشته است.» 
علی‌نژاد در ادامه به بن‌بست بودن این محله اشاره کرده و می‌گوید: «شهروندان برای خروج از محله باید با صرف وقت و هزینه زیاد وارد محله خانی‌آبادنو شمالی یا بزرگراه شهید تندگویان شوند. برای رفع این معضل نیازمند ایجاد یک خروجی از منطقه به بزرگراه آزادگان هستیم.» 
وی ادامه می‌دهد: «درخواست انتقال پایانه اتوبوسرانی به مکانی دیگر و خروج محله از بن‌بست به اداره اتوبوسرانی و شهرداری منطقه ارائه شده است و امیدواریم در اسرع وقت مورد بررسی و پاسخگویی قرار گیرد.»
 

کد خبر 503231

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha