مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

پیشنهاد شهرداری کرمان مبنی بر بخشودگی عوارض اصنافی که براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا تعطیل شدند، در نشست شورای اسلامی شهر کرمان به تصویب اعضای شورای اسلامی این شهر رسید.

اصناف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  شهردار کرمان گفت: تمام اصناف، مشمول این بسته تشویقی خواهند شد.  عوارض سال ۹۹ اصنافی که تمام بدهی سال‌های قبل خود را تا مهر امسال پرداخت کنند (به غیر از ۱۲ رسته‌ای که تعطیل نبوده‌اند)، مورد بخشودگی قرار خواهند گرفت.

سیدمهران عالم‌زاده بیان کرد: اصنافی که بدهی سال‌های قبل خود را تا دی‌ ۹۹ پرداخت کنند، ۲۵ درصد عوارض امسال را پرداخت خواهند کرد.  این اصناف در صورت پرداخت بدهی سال‌های پیشین خود تا آخر اسفند۹۹  باید ۵۰ درصد از عوارض امسال را پرداخت کنند.

شهردار کرمان ادامه داد: ۱۲ رسته صنفی که در بحران کرونا تعطیل نبوده‌اند و به فعالیت خود ادامه داده‌اند در صورتی که بدهی‌های سال‌های قبل خود را تا آخر مهر۹۹ پرداخت کنند، تنها ۲۰ درصد از عوارض سال ۹۹ را پرداخت خواهند کرد. همچنین در صورت پرداخت بدهی خود تا دی‌ امسال، ۴۰ درصد از عوارض ۹۹ را پرداخت می‌کنند.

وی گفت: اصناف در صورت پرداخت بدهی‌های سال‌های گذشته خود تا اسفند امسال، میزان پرداخت عوارض آنها ۶۰ درصد از کل مبلغ عوارض امسال خواهد بود. عوارض سال ۹۹ مشاغل غیرصنفی و مشاغل خاص نیز در صورت پرداخت بدهی تا مهر امسال، بخشیده خواهد شد.

عالم‌زاده افزود: این اصناف در صورت پرداخت بدهی خود تا دی‌ امسال، ۲۵ درصد و در صورت پرداخت بدهی سال‌های پیشین خود تا اسفند امسال، ۵۰ درصد از عوارض را باید پرداخت کنند. این اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان برای حمایت از اصناف بود.

کد خبر 503222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha