دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

نمایشگاه نقاشی مجازی با عنوان کرونا توسط بهزاد شیشه‌گران برگزار می‌شود. این نمایشگاه از عصر روز دوشنبه (اول اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود و تا حدود ۱۰ روز نیز ادامه دارد.

شیشه‌گران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شیشه‌گران درباره علت برگزاری این نمایشگاه توضیح می‌دهد: در قرنطینه در شرایط نامطمئن و بی‌ثبات و بحرانی در این روزهای کرونایی این سوال را برای خود یافته‌ام که زندگی هنری من بی‌ حرفه‌ام به چه کار می‌آید؟ هنر با دل آدمی با درون آدم‌ها پیوند دارد و من افتخارم در این است که نیم قرن با این دل پیوند دارم.

او می‌گوید: امروز همه در انزوا با محدودیت‌های بسیار زندگی می‌کنیم. همه درد می‌کشیم و همه در دل یکدیگر غریبیم. هنری که نسبت به زندگی و پیرامون خود و حافظه مشترک و همگانی مردم روزگار خود بی‌اعتنا باشد، بی‌شک خنثی است، لذا از این تنگناها استفاده کردم و در قرنطینه و انزوای خودخواسته به عنوان یک فرصت مهم نمایشگاه نقاشی را تدارک دیده‌ام که متأثر از فضایی است که در آن زندگی می‌کنیم و حال درصدد هستم این نمایشگاه را در شبکه‌های اجتماعی یا هر رسانه دیگر که چند سالی است در آن‌ها فعالم و آثارم را به نمایش می‌گذارم با مخاطبین خود به اشتراک بگذارم تا شاید ادای دینی باشد به کادر درمانی فداکار کشورمان و هموطنانی که متأسفانه در بین ما نیستند.

نمایشگاه مجازی نقاشی‌های بهزاد شیشه‌گران از ساعت ۴ عصر روز دوشنبه (اول اردیبهشت‌ماه) در صفحه‌های این هنرمند در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام آغاز می‌شود و برای مدت حدودا ۱۰ روز، هر روز یک اثر هنری به نمایش گذاشته می‌شود. 

کد خبر 503183

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha