داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: من بیمارانی که به ویروس کرونا مبتلا هستند و دچار شکستگی شدند را درمان می‌کنم.

بیژن حیدری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان بیژن حیدری داور بین المللی فوتبال درباره کمکش به بیماران کرونایی اظهار کرد: من در حد توانم سعی کردم که به هموطنان عزیزم در دوران شیوع ویروس کرونا کمک کنم و کار زیادی نکردم. همه دوستان من تمایل دارند در این برهه زمان به مردم کمک کنند. به هر حال همانند سایر جراحان در صورتی که مشکل خاصی پیش بیاید کوتاهی نمی‌کنم. با توجه به اینکه حوزه تخصصی من ارتوپدی است اگر افرادی همراه با شکستگی دچار ویروس کرونا شده باشد وظیفه من این است که کارم را به درستی انجام بدهم و درمان این افراد را در اولویت قرار دهم تا زودتر درمان و برای قرنطینه راهی خانه شوند.

وی ادامه داد: وظیفه ام را انجام می‌دهم و کار خارق العاده‌ای نمی‌کنم. شاید اقدامی که می‌کنم نسبت به سایر داوران فوتبال به چشم بیاید، اما به این صورت نیست. جا دارد من به همکاران پزشک خود یک خدا قوت بگویم چرا که آن‌ها از خود گذشتگی می‌کنند و خدمات بسیار زیادی را به هموطنان ارائه می‌دهند. اکثر پزشکان بدون چشم‌داشتی بیماران را درمان می‌کنند و به کارشان عشق می‌ورزند. امیدوارم هموطنان عزیزم مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا خستگی به تن پزشکان و پرستاران باقی نماند. خیلی از افراد خانواده‌های خود را چندین ماه است ندیدند، چون می‌ترسند که ناقل باشند.

حیدری بیان کرد: از هموطنان درخواست می‌کنم که رعایت مسائل بهداشتی را کرده و خیال نکنند بیماری کرونا از بین رفته است و همه باید عزم خود را جزم کنیم تا با کمک یکدیگر این ویروس را شکست بدهیم.

کد خبر 503101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha