رئیس قوه قضائیه در خصوص گزارش دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه ۹۷ گفت: وضعیت همه دلارهای پرداختی باید شفاف شود، اعلام فساد برای مردم اطمینان‌بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه با فساد و بازگشت بیت‌المال را داد.

ابراهیم رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه در خصوص گزارش دیوان محاسبات، گفت: همه باید از نظارت و شفافیت استقبال کنند؛ نظارت گریزی امر ناپسندی است.

وی با بیان اینکه وضعیت همه دلارهای پرداختی باید شفاف شود، اضافه کرد: اعلام فساد برای مردم اطمینان‌بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه با فساد و بازگشت بیت‌المال را داد.

رئیس دستگاه قضا اظهار داشت: پرونده‌های برخی از دریافت‌کنندگان دلارهای ۴۲۰۰ تومانی در دادسرا در حال رسیدگی است و برخی دیگر منجر به صدور حکم شده و در حال اجرای حکم است.

وی افزود: بارها گفته‌ایم که دولت باید اقدام به اصلاح ساختارهای فسادزا کند.

رئیسی با بیان اینکه سازمان بازرسی به موضوع جوجه‌کشی ورود کرده است، افزود: جوجه‌کشی هم اقدام غیرقانونی بود، هم غیرشرعی و هم غیراخلاقی. توجیهات برخی متولیان امر هم غیرقابل قبول و بدتر بود.

وی افزود: اینکه چنین اقدامی رویه بوده است مطلقا قابل قبول نیست. اقتصاد سلامت بالاخص در حوزه غذا و دارو نیازمند مدیریت و نظارت بهینه است.

رئیس قوه قضائیه گفت: برای کالاهای کشاورزی باید به موقع تدبیر کرد؛ هم بر بازار تولید هم توزیع و مصرف باید نظارت و در سال جهش تولید نظارت و شفافیت باید تشدید شود.

کد خبر 503100

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    7 0
    تورو به جده ات زهرا آقای رئیسی قسم میدهیم شما را که دنبال جوجه کشی این حیوانات بی آزار و پرفایده را بگیرید و عاملینش را به اشد مجازات برسانید.
  • رضا IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    7 1
    مسئولین گفته اند: "این جوجه‌ها در دستگاه‌های بزرگ تبدیل به پودر خوراک دام و طیور می‌شود." مسلماً این جوجه ها ذیح شرعی نمی شوند و درنتیجه پودر خوراک دام و طیور بدست آمده نجس می باشد. آیا دادن خوراک نجس به دام و طیور اشکالی ندارد؟!
  • على اكبر IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    1 0
    مردم ایران،مردمی قدرشناس هستیم در این سالهای اخیر در حق این مردم ظلمهایی فاحش صورت گرفته با آمدن آقای رئيسی امیدی در دل این مردم ایجاد گردید،انتظار داریم که یک عده از قضات که در قضاوتهای مفسده انگیز نمیزارن که مردم به حقوق حقه خود برسند که نوعی دهن کجی به دستورات رییس قضامی باشد را از کار برکنار نموده و برخورد قاطع شود تا امیدواری این ملت بیشتر گردد. زنده باد رییسی
  • نظام علی IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    1 0
    با سلام واقعان آقای ریسی پاک ودرست هستی از وقتی اومدی ما همه داریم احساس میکنیم چقدر زحمت میکشی، ضمن تشکر نیروهای مثل خودت بذار سراسر کشور، امام زمان عج کمکت کنه؟
  • محرم گیوه چی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    1 0
    کسانی که برای سودجویی مرتکب چنین اعمالی می‌شوند وعذر بدتر از گناه هم میاورن باید تمام داراییشان مصادره وبا حکم سنگین روانه زندان شوند
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    1 0
    درود بر شرف آقای ریسی که امنیت را در قوه قضاییه بر گردانده