دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
۰ نفر

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا می‌گوید به انتقال لائوتارو مارتینز به تیمش نه خوشبین است و نه بدبین، و نمی‌داند احتمال چنین انتقالی چقدر بالا است.

لائوتاروی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، کیکه ستین سرمربی بارسلونا می‌گوید نسبت به انتقال لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر به تیمش نه خوشبین است و نه بدبین، و نمی‌داند احتمال انجام چنین انتقالی در تابستان آتی چقدر بالا است.

لائوتاروی ۲۲ساله بعد از درخشش امسال خود با پیراهن اینتر مورد توجه بارسا قرار گرفته و اخیرا شایعات زیادی درباره انتقالش به بلوگرانا مطرح شده است. از او در کنار نیمار به عنوان هدف های اصلی بارسا در تابستان آتی یاد می‌شود. ستین سرمربی بارسا می‌گوید اپیدمی کرونا بدون شک بر بازار نقل و انتقالات تاثیر خواهد گذاشت و او مطمئن نیست که لائوتارو به تیمش ملحق خواهد شد یا نه.

ستین در گفت و گو با اوندا سِرو در این باره گفت:" ما حالا راجع به نقل و انتقالات صحبت می‌کنیم ولی یادمان باشد که اپیدمی کرونا روی خیلی چیزها تاثیر خواهد گذاشت. شرایط باشگاه‌ها از نظر اقتصادی و مالی به شدت پیچیده خواهد شد. من درباره انتقال لائوتارو نه خوشبین هستم و نه بدبین. من از فوتبالیست‌های بزرگ خوشم می‌آید ولی اینطور نیست که شیفته کسی باشم و دچار توهم بشوم".

سرمربی بارسا در ادامه صحبت هایش درباره ادامه فصل لالیگا گفت:" ما همه می‌خواهیم لیگ کامل شود حتی اگر پشت درهای بسته باشد. ولی من دوست دارم به ما تضمین داده شود که در صورت شروع دوباره لیگ مشکلی برای هیچکس پیش نمی‌آید. شروع دوباره لیگ به نظرم کار مشکلی است و من خودم تا زمانی که مطمئن نشوم ترجیح می‌دهم در خانه بمانم".

کد خبر 503016

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha