دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از ممنوعیت ثبت‌نام سیم‌کارت به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.

سیم‌کارت

به گزارش همشهری‌ آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان، محمد احمدی گفت: هم‌زمان با اعلام خبر ارسال کد ملی از سیم‌کارت ثبت‌شده به نام سرپرست خانوار برای دریافت وام یک‌میلیونی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت با مراجعه مردم و تشکیل صف‌های طولانی برای ثبت‌نام سیم‌ کارت مواجه شدند.

وی افزود: به‌منظور کاهش حضور مردم و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضع‌شده در راستای کنترل و مهار ویروس کرونا، طی نامه‌ای به دفاتر پیشخوان خدمات دولت تمامی امورات مربوط به سیم‌کارت کلیه اپراتورها ممنوع شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان بیان کرد: از این پس ثبت‌نام سیم‌کارت رایگان از طریق درگاه الکترونیکی اپراتورهای تلفن همراه از قبیل همراه اول، ایرانسل و ... انجام می‌شود و در صورتی که دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و ICT روستایی به فروش سیم‌ کارت به‌صورت حضوری اقدام کند، حتماً با آن برخورد خواهد شد.

احمدی گفت: در مراحل خرید سیم‌ کارت ثبت آدرس ضروری است و بعد از ثبت آدرس، سیم‌ کارت مربوطه به‌وسیله پست در منزل تحویل داده خواهد شد.

کد خبر 502998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گلستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha