اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای از لغو همه رویدادهای ورزشی استان تا پایان اردیبهشت ۹۹ خبر داد.

رویداد ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پیرو اطلاعیه‌های هفتگانه‌ای که از بدو بروز و شیوع ویروس کرونا در سطح استان آذربایجان‌شرقی از سال ۹۸ تاکنون منتشر شده، اطلاعیه شماره هشت برای آگاهی جامعه ورزش و جوانان، مدیران، مربیان، ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها در ۹ بند صادر شد.  

با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و به تبعیت از دستورات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جلسات ستاد پیشگیری کشوری، استانی و اجرای نکات ذیل در دستور کار قرار گرفته و لازم است با جدیت رعایت شود.  

کلیه ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، بخش‌ها و هیات‌های ورزشی در سراسر استان، باشگاه‌های ورزشی و سایر نهادهای فعال در حوزه ورزش مکلف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تصمیمات اتخاذ شده مراجع ذیصلاح در این زمینه بوده و نسبت به اجرای تکالیف ابلاغی در سطح استان، شهرستان و بخش‌ها مسئول خواهند بود.  

۱-    برگزاری کلیه مسابقات و اردوهای ورزشی در سطح استان، شهرستان و بخش‌ها تا پایان اردیبهشت ماه لغو می‌شود.  

۲-    برگزاری کلیه کلاس‌ها، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها و نشست‌های مرتبط تا پایان اردیبهشت ماه لغو می‌شود.  

۳-    برگزاری مراسم و جلسات در حوزه ورزش و حوزه جوانان تا پایان اردیبهشت ماه لغو می‌شود.  

۴-    برگزاری همایش‌ها، مسابقات و تمرین‌های گروهی در حوزه ورزش‌های همگانی و روستایی و عشایری تا پایان اردیبهشت ماه لغو می‌شود.  

۵-    تمرینات تیم‌های شهرستانی و استانی تا ۱۵ اردیبهشت ماه لغو می‌شود.  

۶-    کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی اعم از سالن‌ها، استخرها، باشگاه‌ها و... در سطح استان تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعطیل خواهد بود.  

هیأت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها می‌توانند در صورت نیاز، صرفاً برای انجام کارهای اداری با حداقل نفرات و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل دفتر هیأت حضور داشته باشند اما برگزاری هر گونه جلسات در محل هیأت طبق بند پنج این اطلاعیه ممنوع است.  

امید است همراهی و همدلی جامعه ورزشی و حوزه جوانان در رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع این بیماری به سلامت جامعه کمک کند.  

کد خبر 502948

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha