یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از اعطای وام ۳۰ میلیون تا یک میلیارد تومانی به سربازان کارآفرین خبر داد.

سرباز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار موسی کمالی در جلسه ویدئوکنفرانس هم اندیشی ستاد ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در حوزه کشاورزی که صبح امروز ۳۱ فروردین برگزار شد، افزود: بر اساس توافق نامه‌ای که با وزارت کار امضا شده، سربازانی که مهارت‌های مورد نیاز را کسب کنند و دنبال تولید و کارآفرینی باشند، می توانند از ۳۰ میلیون تا یک میلیارد تومان وام دریافت کنند.

سردار کمالی اظهار کرد: موضوع مهارت آموزی را در سایت سرباز ماهر و در فضای مجازی فعال کردیم که بسیاری از سوالات و ابهامات در این فضا پاسخ داده می شود.

او گفت: ما ۲ سال در کنار سربازان هستیم و کار رصد، هدایت و حمایت از سربازان را انجام می دهیم تا آنها بتوانند با حمایت به اشتغال خوبی برسند.

سردار کمالی بیان کرد: ما ۵۱۲ مهارت را در آن سامانه قرار داده‌ایم و با توجه به تحصیلات فرد مشاوره می دهیم که دنبال چه شغلی بروند. بنا داریم در ابتدای ورود سرباز به پادگان، تجربیات و علاقه فرد را دریافت کنیم. همچنین در برنامه خود یک مرکز مشاوره را راه اندازی کنیم.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در پایان گفت: افرادی که هنوز به سن سربازی نرسیده‌اند، با مراجعه به سامانه سرباز ماهر می توانند بسیاری از مشوق‌ها و همچنین پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

کد خبر 502833

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha