مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: تسهیلات و بسته‌های حمایتی به مراکز اقامتی و گردشگری که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراکز خود را تعطیل کرده‌اند، ارائه می‌شود.  

اردبیل - پل مشگین شهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: جلسه‌ای با وزیر میراث فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و در این جلسه خسارت‌های حوزه گردشگری استان اردبیل به دلیل مراکز گردشگری خود به وزیر میراث فرهنگی ارائه شد.  

وی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد بسته‌های حمایتی برای مراکز گردشگری، تفریحی، توریستی و اقامتی استان اردبیل که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراکز خود را تعطیل کرده‌اند ارائه شود و همچنین به این مراکز تسهیلات کم بهره و بلاعوض پرداخت شود.  

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس ابلاغ وزیر میراث فرهنگی از ۱۰ رسته حمایتی دولت در راستای پیشگیری از ویروس کرونا ۳ رسته مربوط به حوزه گردشگری است که این یک خبر خوش برای صاحبان و مدیران مراکز گردشگری، تفریحی، توریستی، اقامتی و صنایع دستی است.  

فلاحی اضافه کرد: در راستای تصمیم گیری ستاد ملی کرونا تمام مراکز گردشگری، تفریحی، توریستی و اقامتی استان اردبیل برای پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل شده است که این تعطیلی برای ارج نهادن به سلامت مردم بوده است که امیدواریم بعد از ریشه کن شدن ویروس کرونا و با اعلام ستاد کرونا میزبان گردشگران باشیم.  

کد خبر 502811

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha