مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم از تامین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:۶۰۰ تن گوشت قرمز و مرغ در انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

گوشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد غضنفری در دومین کارگروه تنظیم بازار در سال جدید افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ تن مرغ و ۱۰۰ تن گوشت در انبارهای استان ذخیره شده و هیچ مشکلی بابت تامین گوشت و مرغ تا ۳ ماه آینده در استان وجود ندارد.

وی به برخی مشکلات مرغ داران در هفته‌های اخیر پرداخت و عنوان کرد: در هفته‌های گذشته قیمت مرغ به زیر نرخ مصوب رسیده که مشکلاتی را برای مرغ داران و تولید کنندگان این حوزه ایجاد کرده است و تلاش می‌کنیم مشکلات این تولید کنندگان هر چه سریعتر مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و ضرورت تامین کالاهای مورد نیاز مردم در این ایام پرداخت و افزود: ۲۳۰۰ تن سهم برنح، روغن و شکر استان است که در روزهای اینده وارد استان شده و با نظارت دقیق توزیع می‌شود.

این مسئول فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای را مراکز توزیع این اقلام عنوان کرد و گفت :با ورود به موقع اصناف و مشخص شدن مباشرین تامین هیچ مشکلی در زمینه توزیع خرما نیز وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از رشد فزاینده اقلام بهداشتی در استان خبر داد و افزود: با افزایش تولیدات استان در زمینه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در روزهای آینده شاهد اشباع بازار از این کالاها خواهیم بود، غضنفری همچنین تاکید کرد تنها با تایید دانشگاه علوم پزشکی می‌توان اجازه داد این قبیل محصولات از استان خارج شوند.

غضنفری به نوسانات هفته‌های اخیر در مورد قیمت حبوبات نیز پرداخت و بیان کرد: بخش قابل توجهی از حبوبات مصرفی و مورد نیاز کشور از خارج تامین می‌شود و نوسانات اخیر در نرخ حبوبات یک مشکل عمومی در کشور است.

وی نوسانات نرخ ارز را مهمترین عامل گرانی حبوبات در هفته‌های گذشته عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های نظارتی و بازرسان نیز موظف اند با تمام توان از هر گونه اجحاف و گرانفروشی جلوگیری کنند.

کد خبر 502759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha