استاندار کرمان گفت: به درخواست سازمان حج و زیارت استان مقرر شد دفاتر زیارتی که کد رهگیری از سامانه اصناف و صنایع دریافت کرده‌اند، ضمن بازگشایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در ساعات تعیین شده به ثبت نام حضوری زائران حج اقدام کنند.  

تعطیلی آرایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد فدایی بیان کرد: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا آرایشگاه‌ها همچنان تعطیل خواهند بود و در صورت باز بودن این واحد صنفی با متخلفان برخورد خواهد شد.  

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری تجمعات و فعالیت مراکز، مساجد و اماکن مذهبی حداقل تا نیمه اردیبهشت ۹۹ ممنوع خواهد بود.

فدایی اظهار کرد: درباره نحوه فعالیت مراکز پلاک‌گذاری خودروها نیز فعلا همان مصوبه قبلی را خواهیم داشت (محدودیت فعالیت این مراکز) تا بررسی کارشناسی در این راستا انجام شود که اگر طرح جدیدی برای گسترش فعالیت این نوع مراکز از سوی کارشناسان ارائه شود، در جلسات بعدی ستاد مقابله با کرونا درباره نوع فعالیت مراکز تعویض پلاک تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا باشگاه‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل خواهند بود، اما برای قدم‌زدن و انجام ورزش‌های همگانی به تنهایی یا با رعایت فاصله ۲ متر از دیگران در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها منعی وجود ندارد.

کد خبر 502745

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha