من بهتر از احمدرضا عابدزاده بودم، تنها فرق من و او این بود که خدا عابدزاده را بغل کرد.

قلیچ

به گزارش همشهری آنلاین وحید قلیچ دروازه بان دهه 60 پرسپولیس هر از گاهی هوس می کند تا بی دلیل به یکی از گلرهای حال حاضر پرسپولیس و یا سابق این باشگاه حمله کند.

قلیچ که سال گذشته در واکنش به سطح گلری رادوشویچ گفته بود«رادوشویچ  هم مگر گلر است؟ او نانوا بوده که برانکو او را از کرواسی آورد» بعدها سراغ بیرانوند رفت و عملکرد فنی او را هم کاملا زیر سوال برد و وقتی با واکنش هواداران پرسپولیس روبه روشد مجبور به حضور در تمرینات پرسپولیس و عذرخواهی از گلر سرخها شد.

گلر دهه شصت پرسپولیس که معتقد است هیچ گلری در تاریخ این باشگاه به گرد پای او نمی رسد در تازه ترین خودستایی خود احمدرضا عابدزاده را هم بی نصیب نگذاشت تا کاملا لیست گزینه های مدعی بعد از خود را مورد لطف قرار داده باشد.«من بهتر از احمدرضا عابدزاده بودم، تنها فرق من و او این بود که خدا عابدزاده را بغل کرد، البته این را هم باید بگویم عابدزاده یکی از بهترین گلرهای تاریخ فوتبال ایران است که زحمات فراوانی را برای فوتبال کشید. من با اعتماد به نفس می‌گویم از همه گلرهایی که در پرسپولیس به میدان رفتند بهتر بودم و هیچ دروازه‌بانی به گرد پای من هم نمی‌رسد»

 قلیچ البته اخیرا به داوود فنایی که اساسا از هر حاشیه ای به دور است هم تاخته بود و بهانه او برای این کار هم نداشتن مدرک مربیگری و مدل موهای «آلاگارسونی»مربی گلرهای پرسپولیس بود. بماند که بعدها و با واکنش بزرگمنشانه داوود فنایی به این ماجرا او دوباره مجبور به حضور در تمرینات پرسپولیس و عذرخواهی از فنایی و گرفتن عکس یادگاری شد.

قلیچ احتمالا تنها کسی است که در مقام قضاوت بین خودش و احمدرضا عابدزاه قرار می گیرد و البته اعتماد به نفسش او را به این اظهار نظرها می کشاند. باقی افراد حتی اجازه خطور چنین قیاسی را هم به ذهن خود نخواهند داد.

با این همه یادآوری این نکته به گلر دهه60 پرسپولیس شاید خالی از لطف نباشد که برای حضور در تمرینات پرسپولیس و گرفتن عکس یادگاری راه های ساده تری هم وجود دارد. قطعا به حرمت همان 189 دیداری که از دروازه این تیم مراقبت کرده اید پذیرای شما خواهند بود.

کد خبر 502671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha