مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: توزیع و فروش گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان، در سطح این استان آغاز شده است.

توزیع گوشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رهام رحمانی یکشنبه ۳۱ فروردین دراین‌باره گفت: ۹۰۹ تن گوشت قرمز و یک هزار و ۵۱۵ تن گوشت مرغ منجمد، سهمیه به استان فارس تخصیص داده‌شده است.

وی اظهار کرد: ذخایر مواد پروتئینی در استان مطلوب است و از این بابت در تأمین گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد مشکل خاصی وجود ندارد.

رحمانی ادامه داد: با تدابیر اتخاذشده هیچ کمبود و افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان نداریم و هرچقدر بازار نیاز به گوشت قرمز و مرغ منجمد داشته باشد، از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تأمین خواهد شد.

وی اضافه کرد: قیمت فروش شرکت پشتیبانی امور دام به شرکت‌های مباشر و فروشگاه‌های توزیع‌کننده برای گوشت قرمز و مرغ منجمد به ترتیب ۳۸ هزار تومان و ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان و حداکثر قیمت فروش برای خانوارهای مصرف‌کننده به ترتیب ۴۲ هزار تومان و ۱۲ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس، گفت: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، غرفه‌های سازمان میدان‌ها و تره‌بار، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی توزیع می‌شود.

ششم اردیبهشت ۹۹ برابر با اول رمضان ۱۴۴۱ است.

کد خبر 502660

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha