مدیر شرکت مخابرات کهنوج و ۵ شهرستان جنوبی کرمان گفت: براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهلت ارسال پیامک به سرشماره ۶۳۶۹ برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی کرونا، تا یکشنبه، ۷ اردیبهشت ۹۹ تمدید شد.

تسهيلات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباسعلی اسفندیاری افزود: به دلیل اینکه ما در مرکز شهر قلعه‌گنج نمایندگی فروش خط همراه اول نداریم برخی موبایل‌فروشی‌ها و مغازه‌ها خط همراه اول را به قیمت آزاد یعنی ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

وی اضافه کرد: تنها دو نمایندگی فروش در روستاهای قلعه‌گنج داریم، یکی نمایندگی فروش در روستای گلو و نمایندگی خط همراه اول در روستای تمگران که سیمکارت رایگان توزیع می‌کنند.

اسفندیاری  ادامه داد: نمایندگی همراه اول روستای گلو فعال‌تر از تمگران است و بیشترین خدمات را ارائه می‌کند.  سرپرستان خانواری که خط همراه اول به نام خود ندارند می‌توانند برای دریافت سیمکارت رایگان به این نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، تنها ۲ مرکز توزیع سیمکارت در شهرستان قلعه‌گنج وجود دارد و جمعیتی که برای دریافت سیمکارت به این مراکز مراجعه می‌کنند در حال افزایش است. با توجه به لزوم رعایت فاصله مناسب و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، چنین تجمع‌هایی بسیار خطرآفرین خواهد بود.

پیش از این اعلام شده بود که متقاضیان دریافت وام یک میلیونی که یارانه نقدی دریافت می‌کنند تا ۳۱ فروردین ۹۹  فرصت دارند کدملی سرپرست خانوار را به سرشماره ۶٣۶٩ ارسال کنند.  

قلعه‌گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

کد خبر 502366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمیعی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    مادرم سالهاست معلول وسرپرست خانوار هزینه بیماریش هم بالا سکته مغزی کرده ایزیلایف بسته 75هزارتومان میخریم مددجوهستیم ولی بسته حمایتی برامانریختن وقتی به معلول ومددجو تعلق نمیخوره پس به کی میدن خداراخوش میاد اینقدبی عدالتی