مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
۰ نفر

فعالیت بسیاری از مغازه‌های شهرستان ورامین از امروز آغاز شده و این واحدها با در نظر پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت عادی خود را آغاز کردند.

مغازه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از روز شنبه فعالیت واحدهای غیر پرخطری که در سامانه سلامت وزارت بهداشت، نسبت به دریافت تأئیدیه از وزارت بهداشت اقدام کردند آغاز شده و این واحدها پس از حدود یک‌ماه تعطیلی به فعالیت عادی خود بازگشتند.

آغاز فعالیت اصناف در ورامین در حالی صورت گرفته که کماکان پاساژها و مراکز خرید شهرستان تعطیل است و این امر باعث اعتراض کسبه مستقر در این مراکز شده است.

جمعی از این افراد در اعتراض به این کار اظهار کردند که تمامی مغازه‌های هم‌صنف، خارج از محیط پاساژها مشغول به‌کار هستند و این امر موجب ضرر و زیان بیشتر آنان می‌شود.

عده‌ای از این افراد نیز با حضور در فرمانداری ورامین، خواستار توجه مسئولان به مشکلات آنان شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: فعالیت مغازه‌ها در مرکز شهرستان ورامین به شرط دریافت تأئیدیه از وزارت بهداشت امکان‌پذیر است در غیر این صورت، واحد متخلف پلمب می‌شود.

سید عباس میری افزود: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت فعالیت واحدهای غیرضروری، بیش از ۵۰ واحد متخلف در مناطق مختلف شهرستان پلمب شده‌اند.

وی تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین در دو نوبت صبح و عصر با حضور در مناطق مختلف شهرستان بر نحوه فعالیت و رعایت مسائل بهداشتی از سوی مغازه‌داران نظارت و با موارد مختلف برخورد می‌کنند.

میری گفت: بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی در مناطق مختلف شهرستان ورامین مشغول به فعالیت هستند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد خبر 502349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha