مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
۰ نفر

بارش شدید باران در شهر پرند، باعث شد خودروهای شهروندان در خیابان‌های سیل گرفته غرق شوند.

سیل در پرند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، براثر بارش شدید باران در عصر جمعه ۲۹ فروردین و وقوع سیل، خیابان‌ها و مسیرهای دسترسی به مسکن مهر شهر جدید پرند تهران در آب فرو رفتند. همچنین این بارش‌های شدید، در لحظاتی با بارش تگرگ نیز همراه بوده‌است. بر اساس مشاهدات عینی، نبود کانال‌های دفع آب‌های سطحی سبب شد تا خیابان‌های شهر پرند مملو از سیلاب شود که این امر باعث بروز گره‌های ترافیکی نیزشد.

تجات خودروهای گرفتار در آب 

شهردار شهرجدید پرند اظهارکرد: با شدت یافتن بارندگی در ساعات پایانی جمعه ۲۹ فروردین، برخی نقاط شهر از جمله فازهای ۳ تا ۵  مسکن مهر دچار آب گرفتگی و روان سیلاب‌ها شدند.

علیرضا عرب گفت: با رسیدگی و امدادرسانی به موقع عوامل و نیروهای آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران خودروهای گرفتار در آب نجات یافتند و جای نگرانی نیست.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که دیوار حاشیه بلوک‌ها در فاز ۶ نیز دچار ریزش و پروژه‌های بهمن، هامون، و ارتا معمار نیز دچار آب گرفتگی شده‌اند.

سیل پرند تلفات جانی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران هم گفت: پشت پارک «مشاهیر» شهر جدید پرند یک «روددره» ‌طبیعی وجود دارد که تردد در آن منطقه ممنوع است و تابلو ممنوعیت تردد در آنجا نصب است، اما متأسفانه مالکان تعدادی خودرو به تذکرات و ممنوعیت تردد بی توجهی و در حواشی این روددره اتراق کرده بودند که پس از وقوع بارش‌ها و جمع شدن آب درگل و لای گیر کردند و گرفتار شدند.

منصور درجاتی افزود: تمام سرنشینان خودروهای گرفتار در منطقه سیل زده نجات یافتند و هیچ مصدومیت و یا تلفات جانی نداشتیم، ولی خودروها هنوز در منطقه مورد بحث گرفتار هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: خوشبختانه بارش‌ها مقطعی و لوکال بوده و در حال حاضر شرایط عادی است و به لودرها به منطقه اعزام شدند تا خودروهای گرفتار از میان گل و لای بیرون آورند.

وی گفت: فاز ۶ نیز در کنار همین روددره قرار دارد و آب گرفتگی مقطعی دارد، اما در فازهای ۳ و ۵ به دلیل جانمایی نامناسب همواره و پس از بارش‌ها آب از مناطق بالادست به این فاز سرازیر می‌شود و بارش عصر جمعه باعث آب گرفتگی  در این فازها شد.

درجاتی گفت: نیروهای آتش نشانی و اداره آب و فاضلاب بلافاصله  در این فازها حضور یافتند و عملیات تخلیه آب از منازل مردم را آغاز کردند.

کد خبر 502147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha