معاون مدیریت منابع استاندار تهران گفت: آخرین تغییرات برای ساعت کاری ادارات دولتی همچنان بر اساس مصوبه ستاد ملی کروناست و ادامه یا اصلاح آن باید منتظر مصوبه دولت در پایان فروردین باشد.

ادارات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا عباس پاشا گفت: هم اکنون تمامی کارکنان و دستگاه‌های دولتی بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله و مدیریت کرونا عمل با دو سوم ظرفیت و نیرو فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: تداوم و استمرار آن بستگی به نظر ستاد ملی کرونا و رئیس جمهوری دارد که آخرین جلسه آن در ۳۱ فروردین برگزار خواهد شد.

عباس پاشا تاکید کرد: در صورتی که وضعیت کنونی تمدید شود همین شرایط برای فعالیت کارکنان ادامه خواهد داشت، اما در غیر این صورت بنا بر مصوبه جدید فعالیت خواهیم کرد.

معاون مدیریت منابع استاندار تهران با اشاره به تغییر شرایط مربوط به شیوع و کنترل ویروس کرونا برای کارکنان و دستگاه‌های دولتی گفت: به هیچ وجه احساس خطر در خصوص شیوع این ویروس کمتر نشده است اما در کنار حفظ سلامتی، امنیت و آرامش خاطر مردم مهمترین اصل مد نظر ماست.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه باید به ۲ بخش بهداشت فردی و عمومی توجه داشت که متولی بخش اول دستگاه‌های مربوطه و سازمان های مشخص شده هستند اما در مورد بحث فردی، خود شخص باید نکات بهداشتی را برای حفاظت و تامین سلامتی مد نظر قرار دهد.

عباس پاشا اظهارداشت: وضعیت نزدیک به ۲ ماه گذشته با فعالیت گسترده رسانه ها، پزشکان و نهادهای متولی منجر به افزایش سطح آگاهی عمومی نسبت به اهمیت رعایت بهداشت فردی شده است و مدیران دستگاه‌های نیز اهمیت ویژه ای را به موضوع بهداشت عمومی می‌دهند.

معاون مدیریت منابع استاندار تهران به لزوم بازگشت به شرایط عادی گفت: از همین رو، با توجه به بحث فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، باید به تدریج به شرایط عادی بازگشت در این موقعیت بهترین کار، دستیابی به سطح بالایی از آگاهی است چون به تبع آن، با رعایت نکات بهداشتی، میزان شیوع و انتقال ویروس نیز کاهش می‌یابد.

آخرین مصوبه مربوط به ساعت کاری دستگاههای دولتی، فعالیت این نهادها و ارگان ها با دو سوم نیروها بود.

کد خبر 502090

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند از شهرری IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    1 0
    سلام و احترام بخدا ساعت 7 صبح که کارمند قرار است به سر کار برسد خیلی زود است و اینکه الان 2 سوم حاضرند در ادارات اما ارباب رجوع نداریم . ای کاش یک سوم به اداره میامدیم در تهران . همه که خودرو شخصی نداریم . از همسایه های محترم هم تقاضا داریم لااقل شب ها کمتر سر و صدا کنند تا کارمندان ساعت مناسبتری بخوابند تا دچار بیماری های دیگر نشوند . با تشکر از همگی
    • فرید IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      0 0
      دوست عزیز ساعات کار هفتگی و استراحت در بسیاری از کشورهای اروپایی به شرح زیر است: روزهای زوج: از ساعت 8 الی 15؛ روزهای فرد از ساعت 8 الی 17(برای کلیه مشاغل ازاد و اداری غیر از فروشگاه های بزرگ) ساعات کاری فروشگاه های بزرگ: شنبه دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 الی 21 ؛ روز شنبه از ساعت 8 الی 20 شب روزهای شنبه : روز خرید خانواده است و نسبت به روزهای دیگر شلوغ تر است . در ساعت 14 الی 17 ایام هفته معمولا کسی به درب منزل افراد مراجعه نمی کند و وقت استراحت است. در طی ساعت زمستانی برگزاری میهمانی تا ساعت 22 مجاز است و در ساعت تابستانی فقط تا ساعت 23 مجاز به برگزاری میهمانی خانوادگی هستند. روزهای شنبه شب نیز برای صرف غذا در بیرون از منزل در نظر گرفته شده است.
  • کارمند از زنجان IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    با سلام با تعطیلی مهدکودکها ما مادران کارمند واقعااا دچار مشکل شدیم چرا دولت فکری برای ما نمیکنه آخه ما بچه هامونو کجا بزاریم عاجزانه تقاضامندیم برا حل این مشکل اقدام کنند