جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
۰ نفر

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: عملیات اجرای پروژه احداث بلندترین برج و مجتمع تجاری، مسکونی و خدماتی بنیاد مسکن در شهر خلخال شتاب گرفت.  

بنیاد مسکن اردبیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در بازدید از عملیات اجرایی پروژه احداث برج ۱۳ طبقه و مجتمع تجاری، اداری، خدماتی و تفریحی بنیاد مسکن اردبیل در خلخال افزود: این برج با پیش‌بینی احداث بزرگترین فروشگاه و راه‌اندازی ۸۰ واحد تجاری، شهربازی سرپوشیده و ده‌ها واحد مسکونی در طبقات فوقانی در زمین این بنیاد واقع در خیابان ولیعصر این در حال احداث است.  

وی اظهارداشت: عملیات اجرایی این پروژه از اردیبهشت سال ۹۸ آغاز و با بارش اولین برف پاییزی اجرای آن متوقف شد، با مساعد شدن شرایط جوی منطقه در روزهای اخیر عملیات اجرایی طرح شتاب گرفته و تلاش می‌شود برابر با برنامه زمان‌بندی شده در مدت ۳۰ ماه تکمیل شود.  

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: برای اجرای کامل این پروژه بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.  

وی افزود: تاکنون برای خاک‌برداری، اجرای فونداسیون و سقف طبقات زیرزمین و همچنین طبقات اول و دوم این پروژه بزرگ بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.  

سبحانی با اظهارداشت: تلاش بنیاد مسکن استان عمل به تعهدات در قبال فروش واحدهای تجاری وتحویل در موعد مقرر به صاحبان واحدها است.  

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با تکمیل طبقات اول و دوم تعداد جدیدی از واحدهای تجاری طبقات بالای برج از طریق اعلام آگهی رسمی به متقاضیان واگذار خواهد شد.  

وی تشریح کرد: فاز اول پروژه گردشگری ازناو خلخال توسط بنیاد مسکن اجرا شده و فاز دوم نیز شامل افزایش ارتفاع آبشار مصنوعی و ایزوله و سنگ‌فرش معابر این تفرجگاه و نیز مسیر پیاده‌روی سه کیلومتری تفرجگاه کمرخونه روستای خوجین تا محل چشمه ازناو بزودی آغاز خواهد شد.  

کد خبر 502040

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha