مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از افتتاح بیش از ۳هزار میلیارد تومان پروژه فاضلاب در استان تهران در سال ۹۹ خبر داد.  

آب و فاضلاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران وی از افتتاح پروژه تصفیه خانه مسکن مهر پرند، پردیس و رباط‌کریم تا پایان سال ۹۹ خبر داد و افزود: پروژه بزرگ تصفیه خانه فیروز بهرام تهران با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد که جمعیتی بالغ بر ۲میلیون نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به اهمیت سال جهش تولید و تحقق آن اشاره کرد و ابراز داشت: امسال بیش از ۳هزار میلیارد تومان در استان تهران پروژه در بخش فاضلاب افتتاح می‌شود.

او درباره افتتاحیه پروژه‌های غرب استان اظهار کرد: ۲۸ فروردین سه تصفیه خانه فاضلاب در اسلامشهر، صفادشت و ملارد با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که جمعیت ۴۰۰ هزار نفری را تحت پوشش فاضلاب قرار می‌دهد.  

وی ادامه داد: شهرستان‌های استان تهران در طول حدود ۱۵ سال ایجاد فاضلاب حدود ۴۰۰هزار نفر را تحت پوشش قرار داده بود، با افتتاح این سه مجموعه به اندازه تمام این سال‌ها کار صورت گرفته است و جمعیت تحت پوشش به ۸۰۰هزار نفر رسید.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان کرد: با اجرای این سه پروژه بزرگ در غرب و جنوب غرب تهران حدود ۶۵ هزار مترمکعب پسآب در شبانه روز برای مصارف کشاورزی و صنایع غیرغذایی تصفیه می‌شود.  

بختیاری افزود: شهرهای استان تهران در زمینه اجرای شبکه فاضلاب محروم مانده و در این زمینه غفلت بزرگی شده است.  

کد خبر 501961

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha