کیکه ستین، سرمربی بارسلونا می‌گوید هم نیمار و هم لائوتارو مارتینز می‌توانند کیفیت این تیم را به مراتب بیشتر کنند و انتخاب بین آنها ممکن نیست.

ستین

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در حالیکه این روزها شایعات زیادی درباره پیوستن نیمار و لائوتارو مارتنیز به این تیم در فصل تابستان وجود دارد می‌گوید هر دوی این ستاره‌ها می‌توانند کیفیت تیمش را به مراتب افزایش دهند و او اگر هر دوی آنها را در اختیار داشته باشد راضی‌تر خواهد بود تا یکی از آنها را.

کیکه ستین در مصاحبه با ال لارگوئرو در پاسخ به این سوال که از بین نیمار و لائوتارو، کدامیک برای بارسا بهتر خواهند بود گفت:" هر دوی آنها، چون هر دو بازیکن‌های خوبی هستند".

نیمار در سال 2017 بارسا را ترک کرد و با قراردادی 222 میلیون یورویی راهی پاری سن ژرمن شد. ولی از آن زمان بارها شایعاتی درباره بازگشت او به نوکمپ مطرح بوده است. لائوتارو هم در فصل جاری در اینتر درخشان ظاهر شده و یکی از چهره‌هایی است که مدیریت بارسلونا علاقه زیادی به او دارند.

ستین افزود :" نیمار و لائوتارو بازیکنهای بزرگی هستند. مگر ممکن است آنها را دوست نداشت؟ نیمار بدون شک استثنایی است ولی مساله این است که باید این را در نظر بگیریم که چه چیزی در واقعیت ممکن است یا نیست. ما می‌دانیم ستاره‌های بزرگ قیمت خیلی زیادی دارند و جذب آنها ساده نیست".

کد خبر 501953

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha