پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

باشگاه لاتزیو تاکید کرد که باید رقابت‌های سری A ادامه یابد در غیر این صورت آنها به دادگاه شکایت خواهند کرد.

لاتزیو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا سایت مدیاست نوشت : شیوع ویروس کرونا در ایتالیا باعث شد تا خیلی زود رقابت های سری A تعطیل شود.

ایتالیا بیشترین شمار قربانیان را در بین کشورهای اروپایی دارد و شمار مبتلایان در آن روز به روز در حال افزایش است و همین باعث شده است تا حتی احتمال نیمه کاره ماندن و لغو سری A زیاد باشد.

باشگاه لاتزیو که در فصل جاری نتایج درخشانی به دست آورده است تهدید کرد که اگر لیگ لغو شود آنها شکایت خواهند کرد.

آرتورو دیاکونال سخنگوی رسمی لاتزیو گفت: اگر لیگ لغو شود ما مجبور خواهیم بود که به دادگاه شکایت کنیم. لغو لیگ فصل بعد را هم نابود خواهد کرد. باید برنده و بازنده فوتبال در داخل زمین مشخص شود. بعضی از باشگاه ها دوست دارند که لیگ لغو شود و مدام پیام می دهند اما ما هشدار می دهیم که باید لیگ کامل شود و برنده و بازنده در میدان مسابقه تعیین شود.

او ادامه داد: فوتبال یک بازی درگیرانه است و بازیکنان با هم در تماس هستند با این حال می توان با انجام دادن آزمایش ها و به وجود آوردن یک فضای بهداشتی زمینه برگزاری بازی ها و جلوگیری از سرایت ویروس را فراهم آورد.

لاتزیو تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس صدرنشین در رده دوم فصل جاری رقابت های سری A جای دارد و شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

کد خبر 501796

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha