مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آغاز ساخت فیلم و کلیپ‌های تبلیغاتی از جاذبه‌های گردشگری استان برای رویداد بین‌المللی گردشگردی کرمانشاه ۲۰۲۰ خبر داد.

کرمانشاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، امید قادری با اشاره به در پیش بودن رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ در پاییز امسال، اظهار کرد: به منظور معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری استان برای این رویداد بزرگ برنامه‌هایی را طرح‌ریزی کرده‌ایم که از جمله آنها تهیه فیلم‌ها و کلیپ‌های کوتاه از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های مختلف استان است.

وی از آغاز اجرای این پروژه خبرداد و تصریح کرد: باتوجه به این‌که در این زمان از فصل بهار شاهد زیبایی‌های شگفت انگیزی در شهرستان‌های غربی استان هستیم، ساخت فیلم و کلیپ‌های تبلیغاتی از جاذبه‌های گردشگری این مناطق را در چند روز اخیر آغاز کرده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: فیلمبرداری از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های غربی استان حدود یک هفته‌ای طول می‌کشد و پس از آن فیلمبرداری دیگر جاذبه‌های گردشگری استان انجام خواهد گرفت.

وی بابیان این‌که در این پروژه ۲۰ فیلم و ۲۰۰ کلیپ کوتاه تهیه می‌شود، عنوان کرد: تلاش شده تا به معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی، صنایع دستی، آداب و رسوم، سنن و آیین‌های باستانی مناطق مختلف استان به دو زبان فارسی و انگلیسی بپردازیم.

قادری اضافه کرد: برای تهیه فیلم و کلیپ از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه از یک تیم حرفه‌ای دعوت به کار شده و طبق برنامه ظرف یک ماه آینده این پروژه تبلیغاتی به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: در نظر داریم با اتمام مراحل فیلمبرداری از این جاذبه‌ها، فیلم‌ها و کلیپ‌های تهیه شده را به شکل گسترده و وسیعی در فضای مجازی و رسانه ملی انتشار دهیم تا مردم ایران با جاذبه‌های گردشگری استان و رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ بیشتر آشنا شوند.  

کد خبر 501775

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha