مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۱۰۳ طرح صنعتی پارسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف این استان به بهره‌برداری رسید.

صنعت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «مصطفی آمره» روز پنجشنبه ۲۸ فروردین، افزود:برای ایجاد و بهره‌برداری از این طرح‌ها در مجموع ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و راه‌اندازی این واحدهای صنعتی یک‌هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی پایدار ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ۱۸۰ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته به ۲۹۳ متقاضی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: عملیات آماده‌سازی زیرساخت‌های۲ ناحیه صنعتی سمقاور در شهرستان کمیجان و خنجین در شهرستان فراهان در سال گذشته انجام شد و در سال جهش تولید امکان جذب سرمایه‌گذار در این نواحی صنعتی وجود دارد.

آمره بیان کرد: انعقاد بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال قرارداد عمرانی تکمیل زیرساخت، خرید و تجهیز ماشین‌آلات آتش‌نشانی و پیاده‌سازی ۲ خوشه صنعتی سازندگان تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی و گل و گیاه محلات از دیگر اقدامات شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در سال گذشته است.

۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

استان مرکزی با سه هزار واحد تولیدی و صنعتی به‌عنوان قطب چهارم صنعت کشور شناخته شده و از نظر بهره‌مندی واحدهای مادر تخصصی رتبه دوم کشور را دارد.

کد خبر 501755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha