مراسم تقدیر از مهران رحمانی، نقاش تاکستانی برنامه «عصر جدید» با حضور فرماندهان و اعضای بسیج قوه قضاییه در سالن اجتماعات دیوان عالی کشور برگزار شد.

تقدیر از مهران رحمانی در قوه قضاییه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، مهران رحمانی که از استان قزوین و شهرستان تاکستان در برنامه عصر جدید شرکت کرده بود، به شیوه‌ای نوآورانه چهره سردار شهید قاسم سلیمانی را کشید و تحسین احسان علیخانی، چهار داور برنامه و دیگر شرکت‌کنندگان را برانگیخت.

این مراسم امروز در دیوان عالی کشور برگزار شد و در آن سعید عمرانی، فرمانده مرکز بسیج قوه قصاییه با اهدای هدیه و لوح تقدیر از خالق تمثال شهید سپهبد سلیمانی تقدیر کرد. عمرانی به تازگی جایگزین دکتر محمدرضا صارمی در فرماندهی مرکز بسیج دستگاه قضا شده است. در مراسم امروز چهارشنبه مقام‌های ارشد بسیج قوه حضور داشتند.

در یکی از برنامه‌های عصر جدید که به دلیل شبوع کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد، رحمانی در ابتکاری جالب تصویری ماندگار از چهره سردار شهید و فرمانده پیشین سپاه قدس خلق کرد. ابتدا روی تابلو چیزی دیده نمی‌شد اما با پاشیدن پودر زغال روی تابلو ناگهان چهره سردار سلیمانی پدیدار شد. سلام نظامی هنرمند تاکستانی به سردار پایان‌بخش برنامه بود.

کد خبر 501661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha