مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۹۸ برای تمامی مودیان مالیاتی استان قزوین تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید شد.

سازمان امور مالیاتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سعید حوائج، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۹۸ با توجه به شیوع ویروس کرونا وبرای حمایت از بخش‌های اقتصادی کشور و استان انجام شده است.

وی افزود:با توجه به درخواست مؤدیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور فراهم شدن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، مهلت مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خود را تا پایان ۳۱ اردیبهشت ۹۹  تسلیم کنند  تمدید می‌شود. و در صورت ارائه درخواست کتبی از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره یاد شده و همچنین جریمه تاخیر طی این مدت برخوردار خواهند بود.

پیش از این و در ۱۲ فروردین ۹۹، اداره کل امور مالیاتی استان قزوین تسلیم اظهارنامه مالیات برارزش افزوده را برای برخی از مؤدیان تا آخر فروردین امسال و تمدید زمان سررسید پرداخت مالیات برخی گروه‌های اقتصادی را نیز تا پایان اردیبهشت امسال تعیین کرده بود.

کد خبر 501568

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha