چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
۰ نفر

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد گفت: کمبودی از نظر میوه در بازار چهارمحال و بختیاری وجود ندارد و نوبرانه‌ها نیز در بازار میوه و تره‌بار موجود است اما نوبرانه‌ها در بازار ثبات قیمت ندارد.

نوبرانه

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از ایسنا، جمشید آل‌مؤمن، رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در حال حاضر چاغاله بادام، توت فرنگی، هندوانه و گوجه سبز در بازار موجود است.  

وی افزود: امروز قیمت هر کیلوگرم چغاله بادام قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، توت فرنگی هرکیلوگرم بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان و گوجه سبز هرکیلوگرم ۴۲ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.  

آل‌مؤمن تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم پیاز بین ۸ تا ۹ هزار تومان بود و هم‌اکنون با قیمت ۴ تا ۵ هزار تومان به فروش می‌رسد، قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی نیز ۷ هزار تومان بود و هم‌اکنون با قیمت کیلویی ۴ تا ۵ هزار تومان عرضه می‌شود.   

وی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بین ۴ تا ۵ هزار تومان بود و هم‌اکنون با قیمت کیلویی ۹ هزار تومان به فروش می‌رسد و با افزایش ورود این محصول به بازار شاهد کاهش قیمت این محصول خواهیم بود، همچنین در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم لیموترش ۳۰ هزار تومان است.  

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد گفت: سیب درختی و پرتقال به قیمت دولتی در بعضی از غرفه‌ها در بازار به دست مصرف کننده می‌رسد.  

آل مؤمن اظهار کرد: قیمت‌های اعلام شده قیمت خرده فروشی است.

کد خبر 501488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha