مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

مدیر حج و زیارت یزد گفت: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع ۱۶ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد سال ۸۶ به عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

حج

به گزارش همشهری‌آنلاین، «علی اصغر شریفی زارچی»   در گفت وگو با ایرنا افزود: این اولویت‌ها با توجه به ظرفیت خالی در برخی کاروان‌های حج تمتع امسال به عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت کاروان‌هاست.

وی ادامه داد: ثبت نام غیرحضوری است و ودیعه‌گذاران می‌توانند از چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹ به سامانه حج به آدرس https://reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

شریفی اظهار کرد: ودیعه گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات مشارکت نکرده‌اند، ابتدا با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خویش اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل ذخیره و ثبت نام را دنبال کنند.

مدیر حج و زیارت یزد اضافه کرد: ثبت نام متقاضیان از محل اولویت‌های ذخیره یادشده پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها پایان می پذیرد.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در صورت فراهم شدن زمینه اعزام حج تمتع که اوایل تیرماه امسال است، ۲۴ کاروان در قالب ۳۵۹۰ زایر برای برگزاری مناسک حج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

شریفی بیان کرد: ۱۲ کاروان برای شهر یزد، ۶ کاروان از اردکان و  میبد، ۲ کاروان  از بافق و چهار کاروان نیز از ابرکوه، بهاباد، تفت و مهریز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

۲۷ کاروان شامل ۴۰۰۵ نفر در حج تمتع سال ۱۳۹۸ از یزد به سرزمین وحی اعزام شدند.

کد خبر 501379

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha