مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
۰ نفر

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: قیمت کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان براساس طرح تنطیم بازار در عید نوروز است و فقط قیمت برنج افزایش جزئی داشته است.  

كالاهاي اساسي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سینا خسروی اظهار کرد: سهمیه کالاهای موردنیاز از سوی مرکز به استان‌ها تخصیص داده شده و این کالاها از ۳۰ فروردین توزیع می‌شود.

او بیان کرد: صنوفی که در طرح نوروزی با ما همکاری داشته‌اند، کالاهای ماه رمضان را هم عرضه می‌کنند. همچنین فروشگاه‌های بزرگ که فضای باز دارند، به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، محل توزیع کالاها خواهند بود.  

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: توزیع کالا در تعاونی‌های مصرف ادارات نیز جداگانه دیده شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در طرح خواهند بود. هرکدام از کالاها را براساس سرانه جمعیتی مشخص، در آینده نزدیک بین شهرستان‌های کرمان توزیع خواهیم کرد.

وی افزود: بیش از هزار تن برنج، بیش از هزار تن شکر، مرغ منجمد و گوشت منجمد هرکدام به میزان ۳۰۰ تن سهمیه کرمان است. در زمینه روغن محدودیتی نداریم زیرا کارخانه روغن‌ گلناز در کرمان است و میتوانیم به هر میزان نیاز استان را تامین کنیم. درباره خرما نیز کرمان تامین‌کننده این کالا در سطح کشور است و مشکلی در این زمینه نداریم.  

کد خبر 501376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha