سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
۰ نفر

مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام سال ۱۳۹۹ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد.

دستمزد - اسكناس - پول - حقوق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اکبر شیرمحمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اخبار و مطالب نامعتبر منتشر شده در فضای مجازی و ایجاد ابهام و دغدغه خاطر برای بازنشستگان، با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تسریع در روند صدور احکام سال ۹۹، احکام جدید تمامی بازنشستگان صادر و از طریق سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری و قابل دسترس است.

شیرمحمدی همچنین با بیان اینکه احکام جدید براساس تبصره ۱۲ قانون بودجه و مصوبات هیات وزیران و همچنین جداول امتیازی ابلاغی سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور در دو بخش "افزایش ۱۵ درصدی و همسان سازی" و برای مجموع یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۴۶۷ رکورد صادر شده است، گفت: احکام جدید علاوه بر سایت صندوق بازنشستگی در نرم افزارموبایلی خاتم و تلفن گویای ۲۵۰۰ نیز بروزرسانی شده و بازنشستگان می‌توانند از این طریق نیز احکام سال ۹۹ را دریافت کنند.

وی افزود: روش محاسبه حقوق با ارائه جداول همسان سازی نیز از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری در دسترس خواهد بود تا بازنشستگان در جریان چگونگی افزایش حقوق خود در سال ۱۳۹۹ قرار بگیرند.

کد خبر 501321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جععر AU ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    1 1
    توحکم من رده همسان ساری صفر چرا؟؟؟؟؟؟؟
  • بازنشسته IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    9 0
    اینهمه تو بوغ و کرنا کردین،حکم من۲۹۰۰بود فقط۱۵درصد اضافه شد و ۳۳۰۰شدبدون هیچ همسان سازی ای چرا انقدر دروغ گفتین؟ مگه بین ۲۴۰۰و۵۱۰۰نباید همسان سازی می دادین؟ پس ما با این گرونی و بی پولی چه کار کنیم؟ بعدم خونواده هامومنم میگن حقوقت ۸۰۰اضافه شده ،ولی برای من۴۰۰اافه شده،مگه نگفتین که حقوق ۷۰۰-۸۰۰تومن اضافخ میشه؟
  • ب م IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    سلام درافزایش حقوق همسان سازی به بازنشستگان سال ۹۰ به بعد نیزتعلق گیرد تا آنه هم ازهمسان سا زی برخوردار شوند وباتوجه که مدرک تحصیلی درحقوق بازنشستگی تاثیر گذاراست تعدادی ازبازنشستگان لشکری ارتش نزاجا قشر درجه دار کارکنان ((ب)درزمان شاعلی مدرک تحصیلی کار دانی وکارشناسی دریافت ودرسیستم حقوقی درج شده ولی بعد از بازنشسته شدن مدرک آنان درسیستم سابا درج نشده که بعث نارضایتی می شود لطفا دراین خصوص پی گیری ومساعدت شود. باتشکر
  • حسن IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 1
    توحکم من همسان سازی صفره آقایان نوبخت وانصاری چکار کردین ۱۰هزار میلیارد را فقط دروغ میگین
  • فرهنگی IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    چرا مدرک رو نادیده گرفتین چرا از حق یکسری همکاران میزنین به همکاران دیگر اضافه میکنید.
  • سعید پورمحمدی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    با اضافه500تومن کلاه سر جماعت بازنشسته گذاشته شد. چرا شاغلان قبل از عید اضافه کردند الان هم 15درصد خدا را خوش میاد
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    1 0
    من درخرداد 98 باز نشسته نمو دند درسال جدید فقط 15 درصد اعمال گردید با توجه به افزا یش50 درصد در خواست اجرای انرا از ابتدای سال 98 را دارم تاحق افراد مشابه هم ضایع نشود