مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با صدور پیامی خطاب به کارکنان شهرداری تهران، نکاتی را در خصوص تصمیمات اداری در شرایط کنونی اعلام کرد.

حامد مظاهریان

به گزارش همشهری آنلاین، متن پیام حامد مظاهریان معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به این شرح است:

«همکار گرامی،
با سلام و شادباش فرا رسیدن بهار

همه نیک می‌دانیم که سال جدید در شرایطی بسیار سخت و متفاوت از گذشته آغاز شده و این شرایط، نه تنها شهرداری تهران، بلکه کشور و فراتر از آن، جهان انسانی را متاثر ساخته است.

بخشی از همکاران ما بیش از ۵۰ روز است که در خط مقدم مبارزه با کروناویروس جدید در حال تلاش برای کاهش خطر و قطع زنجیرۀ انتقال آن هستند. این بسیار اندوه‌ناک است که در سازمان شهرداری تعدادی از همکاران خدوم، شهادت‌گونه و در حین خدمت، بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند. از سویی دیگر عده‌ای از همکاران‌مان با ابتلاء به این بیماری موقتا در جمع ما نیستند، امیدوارم هر چه زودتر این عزیزان به طور کامل، بهبود یابند و به جمع خانوادۀ شهرداری تهران بازگردند.

رویکرد اصلی شهرداری در مقابله با اپیدمی کرونا، علاوه بر تداوم خدمت‌رسانی به قریب ۹ میلیون نفر از شهروندان عزیز تهرانی، صیانت از سلامت شما همکاران عزیز است و به همین دلیل شهردار شهرمان از من، در مقام معاون توسعۀ منابع انسانی، خواسته تا همۀ توان سازمان را بکار گرفته و تصمیمات لازم را اخذ کنم تا همکاران در معرض خطر کمتری قرار گیرند.

حوزه معاونت منابع انسانی اینک با انجام اقداماتی همچون خارج‌ کردن دستگاه‌های ثبت اثر انگشت برای حفظ سلامتی کارکنان، بخشنامۀ‌ دورکاری، بخشنامۀ کاهش ساعات کاری، راه‌اندازی سامانۀ جلسات مجازی، اقدامات پیشگیرانۀ بهداشتی در محل کار، برگزاری دوره‌های آموزشی از راه دور، طرح‌های حمایتی از بیماران خاص، معلولان و افراد دارای شرایط ویژه، طرح غربالگری کارکنان و کارگران و طرح حمایت از مبتلایان به کرونا، به عنوان سازمان پیشروی ایرانی در حمایت از کارکنان و کارگران در مقابل کرونا شناخته می‌شود. آنچه که باید صادقانه با شما در میان گذارم آن است که همۀ ما در سود و زیان آنچه در شهرداری اتفاق خواهد افتاد به نوعی شریک هستیم.

لذا صراحتاً باید بگویم که با شیوع اپیدمی، بخش مهمی از درآمدهای شهرداری کاهش چشمگیری داشته و در نتیجه شرایط ناپایدار مالی ایجاد شده است. برای مقابله با این وضعیت، تخصیص اعتبار بسیاری از پروژه‌ها کاهش خواهد یافت تا شهرداری برای تامین اولویت‌های مالی خود و همچنین مبارزه با شیوع ویروس کرونا با مشکل مواجه نشود.

علی‌رغم این محدودیت‌های شدید مالی، از صمیم دل خشنودم که اعلام کنم پرداخت مزایای متعلقه به کارکنان در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری است و به امید خدا حقوق فروردین ماه سال جاری به همراه معادل مزایای غیرمستمر پرداخت خواهد شد. در این میان عناوین «انتصاباتی» شامل مقامات، مدیران ارشد و میانی در سازمان شهرداری با درک شرایط اقتصادی حاضر، در فروردین ماه، صرفا ۸۰ درصد حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر خود را دریافت خواهند کرد. از آنجا که تشریفات لازم اداری همچون صدور احکام، زمان‌بر خواهد بود، افزایش حقوق سالانه همچون سال گذشته در تیر ماه اعمال خواهد شد و پرداختی‌های فروردین‌ ماه به صورت علی‌الحساب خواهد بود، تا به یاری خداوند پس از اتمام بحران و اعمال ضرایب، اصلاحات لازم در پرداخت‌ها صورت پذیرد.

در پایان برای شما و خانوادۀ گرامی‌تان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم به لطف الهی و با همکاری و همدلی یکدیگر، به‌زودی شاهد پیروزی بر غول کرونا و سرزندگی و هیاهوی دوباره در کوچه‌های شهرمان باشیم و شادمانه، درکنار هم بودن‌ها را جشن بگیریم.»

کد خبر 501102
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    طرف فامیلش رو میاره شهرداری به عنوان چمن آب دادن و بعد 2 سال رئیس می شود. وزیر کشور باید استخدام در شهرداری ها را تغییر دهد.