فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی گفت: انفجار یک دستگاه آبگرمکن به علت نشت گاز در روز سه‌شنبه در یکی از محلات شهرستان، باعث آتش‌سوزی، ایجاد خسارت و سوختگی پدر و دختری در یک واحد مسکونی شد.

انفجار آبگرمکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پایگاه خبری پلیس سه‌شنبه ۲۶ فروردین به نقل از سرهنگ غضبان احمدی فرد اعلام کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره آتش‌سوزی منزل در شهرک ولیعصر سنقر و کلیایی در استان کرمانشاه، تیمی از ماموریان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل واقعه مشخص شد یک واحد مسکونی به علت انفجار آبگرمکن ناشی از نشت گاز دچار حریق شده و خسارات زیادی به آن وارد آمده است.

سرهنگ احمدی فرد ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان داد که براثر انفجار و آتش‌سوزی رخ‌داده ۲ شهروند ساکن در این منزل که پدری ۶۰ و دختری ۳۰ ساله بودند دچار سوختگی در نواحی مختلف بدن شده‌اند.

فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی گفت: این پدر و دختر مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و آتش نیز توسط کارکنان آتش‌نشانی مهار شد.

وی در پایان و با اشاره به وارد آمدن خسارت به درب منزل یکی از همسایه‌ها، از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: موضوع تحت رسیدگی قرار دارد.

کد خبر 501055

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha