عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: ما تشخیص می‌دهیم که نیاز به حضور سپاهانی‌ها در جلسه کمیته استیناف است یا لازم نیست که بیایند.

مهدی دادرس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ، درباره درخواست باشگاه سپاهان برای برگزاری نشست با اعضای این کمیته  اظهار کرد: بله حق طبیعی سپاهانی‌ها است که نسبت به حکم صادر شده اعتراض کنند، اما ما تشخیص می‌دهیم که نیاز به حضور آن‌ها در جلسه کمیته است یا اینکه لازم نیست که بیایند.

این مقام مسئول ادامه داد: کمیته استیناف همانند دادگاه تجدید نظر است و اگر حکمی باب میل افراد نباشد در آن صورت آن‌ها می‌توانند اعتراض خود را به کمیته استیناف ارائه بدهند. ما باید بگوییم که فردی در جلسه کمیته استیناف حضور یابد یا نه! به هر حال اگر پرونده مشخص بود بدون حضور سپاهانی‌ها رای صادر می‌شود، اما در صورتی که دفاعیه سپاهانی‌ها را خواندیم و بعد از آن متوجه شویم پرونده ابهاماتی دارد سپاهانی‌ها را احضار می‌کنیم تا جوابگو باشند.

دادرس بیان کرد: در حال حاضر کمیته استیناف تعطیل است و درخواستی از باشگاه سپاهان برای برگزاری جلسه با اعضای کمیته دریافت نکردیم. به هر حال با توجه به اینکه بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران  تعطیل است صدور رای اثری ندارد.


حکمی به نفع پرسپولیس صادر نکردیم

عضو کمیته استیناف درباره اینکه پرسپولیسی‌ها مدعی هستند حکم به نفع آن‌ها صادر شده است، گفت: ما حکمی به نفع باشگاه پرسپولیس صادر نکردیم و اگر از طرف ما حرفی زدند اشتباه و غلط است. به هر حال این پرونده را باید ببینیم تا بعد از بررسی کامل رای نهایی را صادر کنیم.

او درباره اظهارات سپاهانی‌ها مبنی بر اینکه کمیته انضباطی قبل از دریافت مدارک ما حکم صادر کرد، گفت: به هر حال قانون اجازه می‌دهد بدون حضور طرفین دعوا حکم صادر شود و من تا جایی اطلاع دارم سپاهانی‌ها دفاع کردند و بعد کمیته انضباطی رای صادر کرد.
جلسه کمیته استیناف بعد از پایان ویروس کرونا برگزار می شود

دادرس درباره اظهارات معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مبنی برا اینکه رای برگردانده شود غیر قانونی است، گفت: هر کسی از دیدگاه خاص خود حرف می‌زند، همانطور که درباره رای بازی جام حذفی می‌گفتند که رای صادر شده غیرقانونی است. همچنین افراد نمی‌توانند تعیین تکلیف کنند و قانون حکم نهایی را صادر می‌کند. به هر حال اگر حکمی باب میل افراد نباشد موضع می‌گیرند و اظهار نظر می‌کنند.  

او درباره زمان صدور رای نهایی بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: در حال حاضر همه جا تعطیل است و جلسات کمیته استیناف هم برگزار نمی‌شود تا حکم بازی پرسپولیس و سپاهان را صادر کنیم. به هر حال بعد از پایان ویروس کرونا تشکیل جلسه می‌دهیم و در این باره تصمیم می‌گیریم.

کد خبر 500978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha