وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از دانش آموزان و معلمان دوره ابتدایی تا کنون در شبکه آموزشی شاد خبر داد.

محسن حاجی‌میرزایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در نهصد و هفتاد و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با بیان این که این جلسه با توجه به شرایط روز جامعه به صورت فوق العاده برگزار می‌شود و دستور کار آن در مورد تعیین تکلیف فعالیت‌های آموزشی و چگونگی برگزاری امتحانات و در ادامه جلسه گذشته است، اظهار کرد: در بین جلسه قبل و فعلی سامانه آموزشی دانش آموزان راه اندازی و معلمان و دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی در این سامانه ثبت نام کردند و تاکنون ۳میلیون و ۸۰۰هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و ۲۸۴هزار کلاس درس تشکیل شده است. همچنین ۲۲۰هزار معلم در این شبکه ثبت نام کرده‌اند و عملیات آموزشی در برخی استان‌ها در حال برگزاری است‌.

وی افزود: ممکن است درصدی از دانش آموزان به دلایلی امکان اتصال به این شبکه را نداشته باشند که در مرحله دوم برای حل این موضوع اقدام خواهیم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش در مورد استمرار تعطیلی یا بازگشایی فعالیت مدارس گفت: با ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت بیماری در کشور و میزان لزوم پایبندی به رعایت سیاست فاصله گذاری اجتماعی که در جلسه هفته آینده ستاد ملی مبارزه با کرونا ارایه خواهد شد در مورد نحوه فعالیت مدارس تصمیم گیری می‌شود. البته آموزش مجازی به عنوان جایگزین رسمی آموزش حضوری در مدت تعطیلی مدارس با قوت و جدیت پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش‌های ارزشمند و متنوعی که در این مدت از سوی مدیران، معلمان مدارس و خانواده‌های محترم در ارایه آموزش‌های غیرحضوری انجام شده است به صورت منظم‌تر و سازمان یافته‌تر استمرار می‌یابد.

کد خبر 500908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    10 4
    نظر خانواده ها مهمه نه ایشون
  • سیاهکل IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 0
    اقا اجازه .این چرا ما هرچه میزنیم میگه باید اجازه دسترسی به حافظه داخلی گوشیتو بدی تا فعال شه
  • ناشناس IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    3 0
    آقای وزیر جان بچه هادر خطر است آزمون و خطا پذیرفتنی نیست
  • نازنین IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    13 6
    باور بفرمایید هیچ کس اینطوری چیزی یاد نمیگیره سال تحصیلی رو تموم کنید به جاش شهریور بفرستیدشون مدرسه
  • پریسا IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    1 1
    سلام اصلا بچه ها هیچی یاد نمیگیرند
  • فاطمه IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    2 0
    من تا هنگامی که کرونا به طور کامل در کشور از بین نره اجازه نمیدم فرزندم به مدرسه بره باید حداقل ده روز بعد از اعلام قطعی پایان ویروس کرونا مدارس باز شود
  • حبيب اختياري IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    حوزه عليمه روز اول کرونا حوزه علميه و حتي امتحانات حوزه را هم تعطيل اعلام کرد .چرا که ان ها به جان خود ارزش قايل هستند .ولي براي مدارس و دانشگاه اقايان هر روز يک مدل ساز مي زنند و گربه رقصاني مي کنند .چرا با روح و روان مردم و شاگردان و دانشجويان و معلمان بازي مي کنيد .مدارس اگر باز هم شود پدر و مادر ها به فرزندانشان اجازه نمي دهند به مدرسه بروند .پس خودتان را سبک نکنيد در ضمن برنامه شاد اموزش از تلويزيون و شبکه مجازي همه و همه بغير از اذيت والدين و معلما ن هيچ فايده ايي ندارد برويد به فکر نان باشيد که خربزه آب هست .
    • سینا IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      من هم اجازه نمیدهم فزندم مدرسه امتحان خرداد بده