فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در اولین روز اکران اینترنتی به فروشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

خروج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پس از گذشت ۲۴ ساعت از اکران آنلاین فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا که برای اولین بار پیش از نمایش عمومی در سینما در پلتفرم‌های وی‌اودی فیلیمو و نماوا عرضه می‌شود، فیلیمو و نماوا در گزارشی مشترک از نخستین آمار فروش بلیط این فیلم خبر دادند. 

طبق این گزارش و با مجموع آمار هر دو سرویس فیلیمو و نماوا، ۳۳ هزار و ۹۹۵ بلیط در ۲۴ ساعت ابتدایی اکران آنلاین «خروج» به فروش رفته است که درآمدی بیش از  ۴۰۷ میلیون تومان را برای این اکران آنلاین به همراه داشته است.

از طرفی طبق معیارهای سنجش تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی یعنی در نظر گرفتن حداقل ۲/۵ تماشاگر به ازای یک بلیط، دسترسی ۶ ساعته به محتوا و امکان تماشای خانوادگی، مجموع تعداد تماشاگران فیلم «خروج» در ۲ سرویس وی‌اودی فیلیمو و نماوا را می‌توان حداقل ۸۵ هزار نفر برآورد کرد.

این آمار تنها با گذشت ۲۴ ساعت از آغاز بلیط فروشی سینمای آنلاین «خروج» در فیلیمو و نماوا به ثبت رسیده است.

«خروج» تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با بازی فرامرز قریبیان است که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر ۹۸ اتفاق افتاد و بنا به تصمیم سازندگان، با توجه به تعطیلی سینماها ناشی از بحران کرونا به اکران اینترنتی در فیلیمو و نماوا رسید.

کد خبر 500902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha