مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ۶۵ خانوار تاکستانی که بر اثر بارندگی و وقوع سیلاب دچار آبگرفتگی منزل شده بودند، خدمات امدادی دریافت کردند.

سيل و آبگرفتگی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا،  حکمت‌الله هاشمی گفت: به دنبال بارش باران در روزهای اخیر روستاهای شهرستان تاکستان از جمله روستاهای اسفرورین، دولت آباد، کهک، یحیی آباد، اک، ساج، راکان و ولازجرد دچار سیل و آبگرفتگی شدند.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر با توجه به درخواست کمک از سوی اهالی وارد عمل شده و نسبت به امدادرسانی به ۵۷ خانوار درگیر سیل در این روستاها اقدام کردند.  

هاشمی گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان در ادامه عملیات امدادرسانی، ۵۷ باب منزل مسکونی دیگر را با استفاده از ۱۶ دستگاه موتور پمپ و لجن کش از آب تخلیه کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان داشت: نجاتگران این جمعیت طی روزهای گذشته برای امدادرسانی به خانوارهای گرفتار در سیل و آبگرفتگی روستاهای آراسنج، عباس آباد، حسین آباد، خونان، رودک و چسگین شهرستان بوئین زهرا نیز اقدام کردند و حتی امدادرسانی هوایی به روستای سیف آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان انجام شد.

وی گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان همچنان در آماده باش کامل به سر می‌برند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاسخگویی و امدادرسانی به حوادث و وقایع احتمالی اقدام نمایند.

بارش باران در استان قزوین طی روزهای اخیر موجب طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن سیلاب و ورود خسارت به برخی تاسیسات و جاده‌های استان شد.

کد خبر 500837

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha