مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره ابهامات موجود در زمینه میزان حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری و همسان سازی آن با شاغلان کشور توضیح داد.

اسکناس - دستمزد - حقوق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در یک برنامه تلویزیونی درباره جزئیات و نحوه همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری اظهار کرد: امسال حداقل حقوق براساس قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبات دولت و همچنین توافق نامه‌ای که میان سازمان مدیریت و سازمان اداری استخدامی منعقد شده ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای افرادی که ۳۰ سال خدمت تمام دارند تعیین شده است.

وی افزود: این حداقل حقوق را برای بازنشستگان اعمال می کنیم. میانگین حقوق دریافتی نیز به سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

  • ۷۵۰ هزار تومان؛ میانگین افزایش حقوق بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه میزان افزایش حقوق نسبت به سال گذشته به طور میانگین حدود ۷۵۰ هزار تومان است، در پاسخ به این پرسش که بازنشستگان کشوری شامل چه افرادی می‌شوند؟ گفت: بازنشستگان کشوری شامل کارمندان دولت غیر از بازنشستگان لشگری و تامین اجتماعی هستند.

  • اعمال پلکانی همسان‌سازی بعد از افزایش ۱۵ درصدی حقوق‌ها 

افتخاری ادامه داد: ما بر اساس قانون موظف هستیم که ابتدا حقوق سال گذشته بازنشستگان را ۱۵ درصد افزایش دهیم؛ بعد از آن دولت و مجلس بودجه‌ای را در نظر گرفته‌اند برای آنکه همسان سازی حقوق نیز اعمال شود. در واقع بودجه اختصاص داده شده همسان سازی را بر اساس ضوابط میان بازنشستگان توزیع می کنیم و این علاوه بر آن افزایش ۱۵ درصدی سالانه است.

وی درباره نحوه توزیع بودجه همسان سازی که با موافقت سازمان مدیریت و تلاش‌های صورت گرفته امسال به ۶۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است گفت: همسان سازی به شکل پلکانی و با روندی نزولی انجام می شود، به این معنا که حقوق‌هایی که پایین‌تر هستند، مشمول دریافتی بیشتری می‌شوند و هرچه حقوق به سمت بالا می رود و افزایش می یابد رقم همسان سازی برای آنها کمتر است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: به عنوان مثال برای شخصی که قرار است حقوقش به دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد، میزان افزایش حقوقش به ۵۰ درصد می رسد، یعنی ۱۵ درصد افزایش سنواتی و ۳۵ درصد افزایش ناشی از همسان سازی دارد، اما برای کسانی که حقوقشان در رده‌های بالاست حدود ۲۲ تا ۲۳ درصد افزایش حقوق داریم یعنی ۱۵ درصد افزایش سنواتی و هفت یا هشت درصد افزایش ناشی از همسان سازی خواهد بود.

  • آمادگی صندوق بازنشستگی برای صدور احکام جدید حقوقی پس از ابلاغ سازمان برنامه

افتخاری با بیان اینکه اکنون آمادگی صدور احکام را داریم گفت: احکام در سیستم های ما آماده شده و منتظر هستیم طبق قانون بخشنامه مربوط از سوی سازمان مدیریت و سازمان استخدامی به امضا برسد که احتمالا ظرف امروز و فردا به ما ابلاغ می شود. به محض ابلاغ بخشنامه، احکام را صادر می کنیم.

  • پرداخت حقوق فروردین بر اساس احکام جدید

وی ادامه داد: در تلاش هستیم حقوق فروردین ماه را بر اساس احکام جدید پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه همسان‌سازی نسبت به سال گذشته حدودا دو برابر شده است اظهار کرد: سال گذشته این بودجه کمی بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان بود که امسال به ۶۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

  • فعلا امکان همترازی حقوق بازنشستگان با شاغلان مقدور نیست

افتخاری در ادامه با اشار به اینکه تعاریف مطرح شده درباره همسان سازی متفاوت است گفت: به عنوان مثال بازنشستگان انتظار دارند حقوقشان به شاغلین همتراز نزدیک شود. ما این مورد را دنبال می کنیم اما نیازمند بودجه بالایی است و با توجه به شرایط فعلی امکان تصویب چنین بودجه‌ای وجود نداشت اما سالانه بودجه‌ای در نظر گرفته می‌شود و بتدریج در حقوق‌هایشان اعمال می‌شود تا این فاصله با شاغلین همتراز کم بشود.

وی اضافه کرد: افرادی که حقوق پایین‌تری داشته‌اند فاصله‌شان کمتر شده است و افزایش حقوقشان بیشتر بود اما این امر نافی این نیست که این حقوق برای اداره زندگی کافی است یا خیر. دولت تاکید جدی دارد که بتواند به کاهش فاصله حقوق کمک کند. مصوبات مجلس نیز مقدمه این موضوع بوده است. مجموعه تصمیم گیر کشور مخالف اصلاح این روند نیستند اما باید شرایط بودجه‌ای را نیز در نظر گرفت و متناسب با آن این مسیر را اصلاح کرد.

کد خبر 500773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    11 6
    یعنی ۷ درصد به بازنشسته ها اضافه میشه؟! دوماهه شما هرروز تو رسانه ها اعلام میکنید ۳۳تا۷۰ درصد!!!حالا موقع عمل شد ۷ درصد +۱۵ درصد شاغلین.!
  • مریم IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    15 5
    سلام اموزش وپرورشی هستم می خواستم تداوم خدمت دهم منطقه نیاز هم داشت لیکن همه رو بازنشست کردند گفتند شما ها بروید تا نیروی حوان استخدام کنند اما به جای ما نیروی بازنشسته 14 سال قبل و اوردند اجازه می دادند تداوم خدمت می دادیم این مزایا وافزایش ها را نیز می گرفتیم
    • احمر IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
      1 2
      بله عزیزم الان ۳ماهه اینقدر بوق و کرنا کردن که اگه قراره۲۰۰تومن اضافه بشه ۴۰۰تومن کسبه محترم اجناس رو بردت بالا حالا میگن۸درصد
  • تمشکال IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    25 2
    پارسال حدود 600هزار تومان زیاد کردند ولی با توجه به افزایش 2برابری بودجه همسان سازی نسبت به پارسال حقوق بازنشستگان در سال 1399 حدود 700تومان اضافه می شودکه تفاوت زیادی با پارسال ندارد
  • بازنشسته آموزش و پرورش IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    18 2
    واقعا بسی تاسف و تاثرست پس کجا رفت یکسانسازی حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش یا به قول شما متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین همترازشان؟؟!؟جنابعالی به عنوان ریاست صندوق چه قدمی برداشته اید؟!مسلما هیچی چرا براینکه از افزایش حقوق معلوم است یکی می آید می گوید میانگین حقوق چهار میلیونست یکی می گوید سه میلیون و.هشتصد هزار تومانست یکی مثل شما می آید می گوید سه میلیون و.ششصد هزار تومان است ظرف چند روز میانگین حقوق بازنشستگان از چهار میلیون رسید به سه میلیون و ششصد هزار تومان یعنی میانگین حقوق ظرف چهار روز چهار صد هزار تومان آب رفت آقای ریس بود و نبود شما در افزایش حقوقمان هیچ تاثیری نداشته است منت سر ما نگذار با حرف های شما باید حقوقم یک میلیون و صد هزار تومان افزایش یابد چطوری بودجه همسانسازی را دوبرابر کردید هفت تا هشت درصد علاوه بر پانزده درصد اضافه شده است چگونه این بوجه را تقسیم کردید؟پارسال بابت همسانسازی سیصد هزار تومان افزایش یافت امثال که بودجه دو برابر شد باید ششصد هزار تومان اضافه شود و با پانزده درصد افزایش حقوق می شود یک میلیون و.صد هزار تومان کجای کار می لنگد شما بهتر می دانید!
  • میرزا IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    34 1
    نوبخت گذاشتی همه‌ کارمندان دولت تا نفر آخر بازنشست شوند انوقت به حقوق مانده گان ۷۰ در صد اضافه کردی?
  • جمال IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    15 4
    آقای افتخاری مدیر عامل صندوق باز نشستگی سلام علیکم چند وقت پیش آقای نوبخت آمد پشت شیشه تلویزیون گفت بودجه ای معادل 10000ملیاردتومان برای همسان سازی باز نشستگان در نظر گرفته شده است پس چرا شما میگویید 6500ملیارد تومان بقیه آن کجا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با تشکر
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    15 2
    با وضعيت پيش آمده و عدم ورود مجلس و رييس قوه قضاييه به معضل حقوق و معيشت كارگران ودست بردن دولت احمدي نژاد در دستورالمعل نحوه تعيين دستمزد چه بايد كرد ؟ آيا دادرسي هست ؟
  • میرستار IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    6 8
    جناب آقای مدیر عامل صندوق کشوری با سلام به استحضار شما بعنوان نماینده تمام بازنشتگان کشوری هستید باید همسان سازی برای تمام گروهای اختصاص یافته بنحوی باشد حق و حقوق گروههای بالاتر نیز حفظ شود توجه بیشتر به پایین ترها موجباب نارضایتی من بازنشسته ها می شوند که ما در دوران شاغلی زحمت کشیده ایم اما امروز این زحمات ها از بین می رود همسان ساز ی شرعا" و عرفا" از آخرین گروه متناسب با تمام گروهها باشد و الا این گونه همسان سازی ها که فاصله ها ی گروههای بالاتر را با گروهها پایین تر کمتر می کند در واقع تضییع حق گروههای بالاتر باشد و عدالت بین گرهها همانند شاغلین در بازنشستگان نیر مراعات گردد . با تشکر
  • حسینی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    25 2
    باز نشستگان اگرسالی 15%افزایش یابدهر 7سال معادل یکسوم حقوق یکسال شاغلین افزایش خواهد داشت
  • احمد US ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    22 0
    حقوق باز نشستگان.باید با میزان تورم هماهنگ گردد
  • محمدرضا IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    12 2
    سلام، متاسفم، نوبخت‌باسری‌بالاوباکلی‌منت‌وتعریف ازخودوروحانی‌مبلغ‌را۱۰۰۰۰میلیاردبیان‌کردحالاتومی‌گوئی۶۵۰۰ پس۳۵۰۰کجارفت،معلوم‌کنید.ماهمیشه‌دعا‌ئتان‌می‌کنیم.
  • مرتضی IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    16 3
    با سلام واحترام با همه علاقه ای که به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارم به عرض میرسانم که کار پسندیده ای نیست که این همه باز نشستگان را سر دوانیدید وعاقبت آنقدر در عرض چند ماه اضافه حقوق هارا چکش کاری کردید که چیز بدرد بخوری به حقوق ها اضافه نشد اما تورم 40 درصدی کمر باز نشستگان را شکست .مسئول محترم! حداقل برای کمک به باز نشستگان همینقدر هم که اضافه کردید ذر طبل و سرنا جار نکشید تا مافیای سرمایه همین اندک را نیز از دست انها در نیاورد متشکرم
    • بازنشسته فرهنگی IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
      3 3
      ۳۵۰۰ میلیارد جهت بازنشستگان لشکری داده شده ....اول تحقیق کنید بعد تهمت بزنید .
  • بازنشسته آموزش و پرورش IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 7
    چرا با اعصاب بازنشستگان بازی می کنید قرار بود یکسانسازی کنید بعد قرار شد به نود درصد شاغلین همتراز حقوق بازنشستگان برسد در صورتیکه هر سال شاهد دور سازی به جای همسانسازی هستیم چرا دولت و مجلس و مدیریت برنامه ریزی به این امر مهم بی توجه هستند اینجانب بازنشسته سال هشتاد و هفت آموزش و پرورش با مدرک فوق لیسانس و گذراندن سمت های آموزگاری - دبیری - معاون و مدیریت در شهر و روستا با سی سال سنوات خدمت هستم چرا باید کمتر از نصف شاغلین همترازم حقوق دریافت کنم ؟
  • بازنشسته آموزش و پرورش IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    10 1
    سلام.جناب رئیس و مسوولین عدالت دراین نیست که جسارتا آئمهای باسواد و سی سال خدمت و یا خدمات که سیکل و دیپلم است بایستند تا بقیه به آنها برسذ.بلکه مسوولین موظفند حقوق مکفی برای یک بازنشسته فراهم کنند و بقیه نیز برحسب مدارک و زحمتی که طبق سالها کشیذه است برخوردار شوند و حق مسلم هر کسی است که بیشتر خدایی و قانونی زحمت کشیده بیشتر شامل شود و کی و کجا گفته که آن که کمتر است بیشتر و آن که بیشتر است کمتر و آیا شما هیئت علمی و حقوق بالاتر هم همین کار در مورذ خودانجام می دهید یا اینکه می گویید چون ما بیشتر زحمت کشیده ایم مسلم است باید بیشتر افزایش پیدا کند این یک نوع بی انگیزگی رواج دادن در بین جوانان و دلسردی در مورد آیندگان است .البته با احترام به همگی پیشکسوتان و بزرگان
  • علیمراد کریمی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    8 1
    بالاخره معلوم نی کی راست میگه کی ...
  • Mqahraman IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    سلام،در افزایش حقوق ها هرچند صحبت از میانگین می کنند.ولی در تقسیم بندی جامعه آماری شاخص مهم میانه است و مبلغ میانه و چارک و دهک نشان دهنده فاصله ها می باشد و فاصله میانه با کمترین و بیشترین حقوق بیانگر فاصله طبقات می باشد.
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    5 0
    پس ان ده هزار میلیارد چگونه تبدیل به شش ونیم هزارمیلیارد شد ایا ها دیگری است که زبان از گفتن ان قاصراست
  • ع IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    3 0
    متاسفانه سال به سال فاصله بازنشستگان با شاغلین بیشتر و بیشتر می شود دولت به شاغلین قبل از عید ۵۰ درصد اضافه کرد که متاسفانه این درصد به بازنشستگان اضافه نخواهد شد درنتیجه درصد اختلاف ما با شاغلین را بسیار زیاد شد چه می شود کرد فقط از مسببین این تبعیضها‌به خدا باید شکایت کرد و بس
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    7 0
    هیچ فرقی نکرد انگار کسی که شاغل است خرج بیشتری داردعلرغم اینکه اضافه کار وکارخانه نیز دریافت میکند به محضی که بازنشسته میشه حقوق نصف میشه ودو مورد بالا حذف میشود نمیدانم تصمیم گیرها اینا را نمیدانن . خدا به فریادتان برسد هیهات ،
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    3 0
    بابا بروید آقای احمدی نژاد را بیاورید چون واقعا به حقوق بازنشستگان اهمیت میداد اینها شل کن سفت کن در آورده اند
  • محمدعلی IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 1
    باسلام ازچی بگیم رتبه بندی روبه مابازنشسته هاندادند پاداش ومرخصی ماروباگذشت ۷ماه ندادندتاحداقل برازن وبچمون یک خونه رهن کنیم آقای نوبخت اومدگفت دربودجه۹۹ماهیچ ردیفی نزاشتیم پس ۳۰سال خدمت ماچی شد
  • ط.س US ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    5 1
    لطفا به دریافتی زنان سرپرست خانوارنگاهی بیندازید. من مستاجرم 900هزارتومان دریافتی ام هست که 300هزار باید روش بذارم که کرایه خانه را بتوانم جور کنم. خرج وخارج هم که بماند.
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    1 0
    کاش کسی هم به فکر بازنشستگان تامین اجتماعی بود
  • حسین IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    5 0
    آیا حتما افزایش ها از فروردین اعمال میشود؟
  • سعید IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    6 0
    وااای خدا ..کشتین خودتونو با این اصافه حقوق بازنشستگان..الان 5.4 ماهه دارین تصمیم گیری میکنین اخر رضایت بازنشتگانو نمیتونین جلب کنین و بازم حقوقشون کفاف زندگیشونو نمیکنه ..بریزید هر چی میخوتین بریزید دیگه..خسته شدیم هی جزئیات افزایش حقوق بازنشتگان و ....
  • رضا IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    5 0
    سلام این ۱۵درصدافزایش حقوق طبق چه قانون قاعده ای هست مگه برمبنای تورم نیست؟الان یاماهای قبل تورم چقدربوده ؟
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    3 0
    سلام آینقدر روی افزایش حقوق کارمندان و کارگران درسال ۹۹ مانور داده شد تا کاسب کار ها قیمت اجناس را چند برابر کردند
  • هادی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 0
    واقعا اینقدر دولت ومجلس شعار میدهند که به بازنشستگان باید رسیدگی شود همین است که اقای افتخاری می گویند بودجه همسان سازی با شاغلین زیاد است ما فعلا نداریم چرا برای جاهای دیگر بودجه است حالا که مبلغی به حقوق بازنشستگان می خواهد اضافه شود تا همتراز شاغلین شوند بودجه نیست اقایان پس شعار خدمت به بازنشستگان سر ندهند با این تورم ۲۰۰درصدی که در کشور است ایا این حقوق است یا گدایی از دولت کریمه
  • علی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    1 1
    جریان افزایش حقوق مثل جریان گلوله برف است موقع تقسیم به ما برسد اب میشود فقط اقای نوبخت این برایت عبرت باشد ازاین به بعد حرف الکی نزن وقتی نمیتوانی حرف نزن
  • بازنشسته کشوری IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 0
    بس بازنشستكان زير سي سال خدمت دراين كشور با اين تورم سرسام اور زندكي نمي كنند جرا فقط ٣٠ سال خدمتها هرسال اضافه ميشوندو همسان سازي شاملشان ميشود
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    1 0
    پس بازنشستگان تامین اجتماعی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟ جواب شما باخداا
  • اسدی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 0
    آخه مردحسابی نوبخت گفت بودجه همسانسازی 10000میلیارده توی مسئول صندوق میگی 6500چرابااعصاب وروان بازنشسته های درمانده بازی میکنی خجالتی هم خوب چیزیه مردانه بگو کاسه ای زیرنیم کاسه اس؟
  • بازنشسته آمزش وپرورش IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    1 0
    خدایا آقای رییسی کمک کنید این بیعدالتی جمع شود یک مدیر 53 میلیون ماهی بگیرد
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    3 0
    مگه قانون نمیگه حقوق باید متناسب بانرخ تورم باش حداقل تورم ۴۲ درصد وافزایش حقوق بازنشستگان کشوری ۱۵ درصد واقعا جای تاسف داره
  • Mohammad IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    1 0
    در نظام حقوقی شما هر کس پر حرف تر بیکارتر منتصب شده سخنورتر دور سمت خود نشسته و سخن پراکنی نموده و هیچ قمر فریادهایی برای مر دم و جامعه ن داشته باشد عزیزتر است و از حقوق و مزایای بیشتر برخوردار میشود شما مدیران و مسؤلان ...از کار و رنج مصیبت مر دم چه می فهمید ؟
  • علی نامور IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    1 0
    سلام وقتی مسوولان اهمیتی قایل نیستند هرچه می خواهیم نظر بدیم ما هم مانند همین مسوولان سطوح بالاتر و سطح میانی مملکتی زمانی با مشکلات فراوان دو مرحله کنکور سراسری دادیم واحدهای درسی زیادی را در دانشگاه دولتی شیراز گذراندیم بعد جوانی ونشاط مان را هزینه کردیم حال در دورانی که وارد مشکلات عدیده زندگی شدیم رمق مان را مدیران وفرادستان گرفتند وچون خود شان مشکلات اقتصادی ندارند اهمیتی برایشان نداریم و تفاوت یک لیسانس بازنشسته و یک خدمتگزارنیروی خدماتی شاغل مشهود است و همین تبعیض روا داشتن ما را بیشتر می آزارد امید که روزی برسد برنامه‌ریزی جامعی صورت گیرد
  • فرهنگی بازنشسته IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 0
    با جای اینکه هر روز فریاد بزنید که برای بازنشستگان بودجه نداریم به شاغلین به جای ۵۰ درصد ۳۵ درصد اضافه میکردید به بازنشستگان ۱۵ درصد که هم عدالت اجرا شود وهم شما مجبور نباشید هر روز ننه من غریبم بازی دربیارید .انجام ندادید چون خودتون شاغلید وهمه ی سهم ما رفت تو گلوی شاغلین .ظلم اشکارتون وروزی باید جوابگو باشید
  • ناشناس IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    3 0
    قرار بود اول همسان سازی صورت بگیرد بعد ۱۵ درصد اضافه شود با این روش که اول ۱۵ درصد اضافه شود به ضرر بازنشستگان میشود
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    3 0
    باسلام .من فرهنگی بازنشسته مهر ۹۸ هستم .متاسفانه دولت ومجلس انقدر اعمال رتبه بندی را کش دادند که دقاقا ما بازنشسته شدیم به فاصله یک روز این قانون را اعمال کردند واحکام شاغلین صادر شد وما که به فاصله یک روز از شاغلین بازنشسته شدیم متضرر شدیم .جناب اقای مجری قانون گناه ما که این همه مدت تحمل کردیم تا شما قانون رااجراکنید وبه موقع کارتان را انجام ندادین چی بود؟ دعوای دولت ومجلس و... به ما چه ربطی داشت که باعث ضرر مالی وسنواتی شدیم .لطفا به داد بازنشستگان اول مهر ۹۷ که قربانی ندانم کاری ولجبازی آقایان مجلس ودولت شدند برسید.حق مارا پایمال نکنید .یک روز فقط یک روز تفاوت حکم ما بود.
  • فرهنگی GB ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    الان حکمم زدن فقط همون ۱۵ درصد اضافه شده زیر ۴میلیون میگیرم
  • حسن AE ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    1 0
    حقوق پدرم که بازنشسته تامین اجتماعیه هنوز افزایش نداشته مگه نگفتن که افزایش پیدا میکنه امروز که واریز شد اصلا افزایش نداشته
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    آن دسته از باز نشستگان که با سابقه 10سال حقوق میگیرن حدود 500هزار تومان میگیرن چه کار باید بکنند
  • بازنشسته IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    6 2
    والله حکم منو امروز تو سایت گذاشتن ،پارسالم ۲۹۰۰ بود امسالم۳۳۰۰ شده فقط ۱۵درصد و صفر ریال همسان سازی،
  • بازنشسته IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    1 0
    حکم من اومده اصلا همسان سازی شامل نشده و فقط ۱۵درصد اضافه شده،درحالیکه که حکم من ۲۹۰۰بود و حالاشده۳۳۰۰ مگه قرار نبود بین۲۴۰۰تا۵۱۰۰همسان یازی شاملشون بشه؟
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    سلام بازنشسته ی فرهنگی۹۸هستم با۳ تومان حقوق که فقط۱۵ درصداعمال شده .حقوقهای پایین بالاترازمن رفت چرا؟رتبه بندی هم اجرانکردیدبه کی شکایت کنیم؟۱۷
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    متاسفانه بعد از چند ماه بحث وجدال فروردین ما همان حقوق سال قبل منو که یک میلیون وششصد و خردهای بود واریز کردند با کسر دویست و سی تومان برای فر وشگاه .من باید پانصد هزار تومان قسط بانک ویک میلیون کرایه خونه بدم
  • ناشناس IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 1
    سلام آقای نوبخت همان طور که به مردم قول میدی به فکر از کار افتاده تامین اجتماعی درسال 99 تور خدا باشید
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    اقای افتخاری سلام . اختلاف حقوق یک دیپلمه بایک فوق لیسانس ۴۰۰هزار ت . افزایش حقوق بین ۲۴۰۰و۵۱۰۰ تبصره مجلس چرا اجرا نشد ./.
  • حکیم IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    بالاخره معنی همسان سازی را نفهمیدیم مال من ۱۵درصد +۲درصد در مجموع ۵۷۰۰۰۰تومان افزایش داشته حالا شده ۳ میلیون ۸۰۰هزار تومان
  • طالبزاده DE ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام پدرم ۱۸سال سابقه کار بیمه اجتماعی مستمری داره که فوت کرده مادرم حقوق میگیره که وقت ۶۵۰۰۰۰هزار میگیره مگه این حقشه