مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
۰ نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از نجات بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر توسط آتش‌نشانان همدان طی سال گذشته خبر داد و گفت: ۷۵ نفر از جمله چهار آتش‌نشان در حوادث آتش‌سوزی و ۱۳۲ نفر از جمله دو آتش‌نشان در حوادث امداد و نجات مصدوم و ۲۳ نفر فوت شده‌اند.

آتشنشانی همدان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا بیاناتی ظهر دوشنبه ۲۵ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز سال ۹۸ تا پایان اسفندماه تعداد ۱۶۶ هزار و ۵۱۹ تماس (میانگین روزانه ۴۵۶ تماس) با سامانه ۱۲۵ همدان برقرارشده است که از این تعداد ۳ هزار و ۵۴۶ مورد منجر به عملیات شده است.

وی گفت: ۵ هزار و ۵۹۶ مورد برای راهنمایی و مشاوره، ۱۷ هزار و ۷۴۰ تماس اشتباه، ۱۶ مورد اعلام حریق کذب و ۱۳۶ هزار و ۴۹۷ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: از ۳ هزار و ۵۴۶ عملیات انجام‌شده طی سال گذشته یک هزار و ۹۴۵ عملیات اطفاء حریق، یک هزار و ۶۰۱ عملیات امداد و نجات و ۱۲۳ عملیات مربوط به احتیاط حریق و حوادث بوده است.

وی با اشاره به این‌که ۷۵ نفر ازجمله چهار آتش‌نشان در حوادث آتش‌سوزی و ۱۳۲ نفر ازجمله دو آتش‌نشان در حوادث امداد و نجات مصدوم و ۲۳ نفر فوت شده‌اند تصریح کرد: آتش‌نشانان در سال گذشته با سرعت عمل و ازخودگذشتگی یک هزار و ۱۷۳ نفر را در عملیات امداد و نجات و ۸۱ نفر را در حوادث اطفاء حریق و نجات داده‌اند.

بیاناتی با اشاره به آموزش ۱۲ هزار و ۷۹۰ نفر در سال گذشته خاطرنشان کرد: طی این مدت ۹۸۴ دستورالعمل و طرح ایمنی و ۴۳۶ تأییدیه طرح ایمنی برای ساختمان‌ها صادرشده است.

وی با تأکید بر استمرار طرح پایش سطح ایمنی اماکن مختلف افزود: از آغاز سال ۹۸ تا پایان اسفند ۳۰۶ مورد پایش از اماکن اداری، تجاری، آموزشی، درمانی، خدماتی و... انجام‌شده است.

کد خبر 500752

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha