رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خلخال گفت: جابه‌جایی بیش از ۳ سرنشین توسط رانندگان تاکسی‌های عمومی پلاک زرد این شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است.  

تاکسی

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایرنا، فرهاد خوگر، رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خلخال در استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رانندگان تاکسی‌های عمومی پلاک زرد خلخال تنها مجاز به سوار و پیاده کردن یک نفر در صندلی جلو و ۲ سرنشین نیز در صندلی عقب بوده و سوار کردن ۳ سرنشین در صندلی عقب خودرو ممنوع بوده و با رانندگان خاطی برخورد خواهد شد.  

وی اظهار کرد: این تصمیم به تصویب شورای شهر، پلیس راهور و سازمان حمل و نقل همگانی با هدف اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ویروس کرونا رسیده است.  

خوگر گفت: با این کار هیچ تغییری در نرخ کرایه تاکسی‌ها اعمال نخواهد شد.  

وی افزود: رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری و حومه موظف هستند نسبت به استفاده دائم از ماسک و دستکش در زمان فعالیت و جابه‌جایی مسافر اقدام کنند.  

خوگر بیان کرد: این سازمان برای حفظ سلامتی رانندگان تاکسی و سرنشینان به تهیه و تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده و توزیع آن در چهار مرحله بین رانندگان تاکسی‌های عمومی خلخال اقدام کرده و دستکش رانندگان نیز بزودی توزیع خواهد شد.  

کد خبر 500751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha