دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

رئیس مرکز مدیریت‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌های کردستان گفت: براثر بارش باران جاده‌های این استان لغزنده است و توصیه می‌کنیم رانندگان هنگام تردد در این محورها جوانب احتیاط را رعایت کرده و با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

جاده كردستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دانش زندی اظهار کرد: با وجود اینکه هم‌اکنون بارش باران در سطج جاده‌های استان کردستان قطع شده اما لغرندگی سطح جاده‌ها همچنان وجود دارد و علاوه بر آن در گردنه ژالانه محور سروآباد - پاوه بارش برف که از صبح امروز دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹ آغاز شده است، ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تاکنون در این گردنه ارتفاع برف به ۶ سانتی متر رسیده است و همچنین شب گذشته( ۲۴ فروردین)  نیز در گردنه صلوات آباد محور سنندج - دهگلان راهداران به علت بارش برف برخی از مسیر را برف روبی و نمک پاشی کرده‌اند.

زندی افزود: هم اکنون در برخی محورها مه گرفتگی موجب کاهش دید رانندگان شده که بیشترین آن در گردنه بهارستان محور سنندج - دیواندره  با حداکثر دید افقی ۴۰۰ متر و پس از ان محور دیواندره - بیجار با حداکثر دید ۷۰۰ متر است.

وی با بیان این‌که توصیه می‌شود مسافران از تردد غیر ضروری در محورهای ارتباطی استان کردستان خودداری کنند، بیان کرد: شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه‌های استان است اما توصیه می‌شود مردم از انجام سفرهای غیرضروری به‌ویژه در طول شب خودداری کنند.

طبق اعلام هواشناسی کردستان از روز یکشنبه ۲۴ فروردین ۹۹ تا امروز ۲۵ فروردین به دلیل گذر امواج ضعیف از سطح منطقه، در بعضی ساعات شاهد رگبار باران و رعد وبرق با احتمال تگرگ و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود.

کد خبر 500675

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha