مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
۰ نفر

استاندار تهران از تعیین تکلیف نحوه مواجهه با معتادان متجاهر که پیشتر در مراکز موسوم به ماده ۱۶ نگهداری می‌شدند اما در تعطیلات نوروز در شهر رها شدند، خبر داد.

معتاد متجاهر

به گزارش همشهری آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی در مورد وضعیت معتادین متجاهر پایتخت اظهار داشت: نگهداری معتادین متجاهر ماده ۱۶ در مراکز نگهداری به لحاظ قانونی به مدت سه ماه و قابل تمدید برای سه ماه دیگر بوده که حداکثر ۶ ماه را شامل می‌شود. از آنجا که اجازه ادامه نگهداری این افراد نیازمند مصوبه بود امروز این مصوبه در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد که نسبت به نگهداری آنها اقدام شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: ستاد مبارزه با کرونا استان تهران پیش از این پیشنهاد داده بود که علاوه بر ۶ ماه نگهداری معتادین متجاهر برای دوره ۳ تا ۶ ماهه دیگر در شرایط کرونا قابل تمدید باشد، ضمن اینکه معتادینی که بیرون از این مراکز هستند نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام و در یک مرکز جداگانه به صورت قرنطینه باشند و پس از غربالگری، تست و طی دوره قرنطینه به مراکز ماده ۱۶ منتقل شوند.

بر طبق این گزارش، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از وجود ۱۰ هزار معتاد متجاهر در تهران خبر داده و گفته است که برای جمع‌آوری و انتقال آنها به مراکز ماده ۱۶ به ون و اتوبوس‌های خاص نیاز است.

کد خبر 500597
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha