سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در گام نخست فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع کرونا، تعداد ترددهای ورودی به استان از ۸ تا ۲۳ فروردین ۶۸ درصد کاهش یافت.  

جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شهرام ندیمی دوشنبه ۲۵ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران، تعداد ترددهای ورودی به استان در مرحله نخست فاصله‌گذاری اجتماعی را ۱۹۹ هزار و ۱۸۵ مورد اعلام کرد و گفت: این میزان تردد در مدت مشابه سال گذشته ۶۲۸ هزار و ۹۵۴ مورد بود.  

وی ادامه داد: همچنین ۲۰۰ هزار و ۴۴۱ تردد خروجی در استان چهارمحال و بختیاری ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۱. ۸ درصد کاهش داشت.  

ندیمی گفت: از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا روز ۲۳ فروردین در مجموع ۲ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۲۶۴ تردد در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفت، در حالی‌ که این میزان تردد در مدت مشابه سال گذشته ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۳۲۸ تردد بود.  

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، پرترددترین محورهای ارتباطی استان را، شهرکرد به فرخشهر و سورشجان به شهرکرد اعلام کرد و افزود: محورهای دشتک به مسجدسلیمان و بن به داران نیز کم‌ترددترین محورهای ارتباطی استان در این مدت بود.  

طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با رویکرد کاهش تماس‌ها، برگزاری نشدن اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در سطح کشور (مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد جمعه ۸ فرودین ماه آغاز و تا ۲۳ فروردین ماه اجرا شد و از ۲۳ فروردین مرحله دوم فاصله‌گذاری هوشمند آغاز شده است.  

کد خبر 500570

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha