مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تولید در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تحت تاثیر بیماری ویروسی کرونا قرار گرفته است، گفت: فصل‌های حمایتی ویژه‌ای برای واحدهای صنعتی در مواجهه با ویروس کرونا برنامه‌ریزی شده و در حال پیگیری است.

شهرک‌ صنعتی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، سید هاشم موسوی افزود: مدیریت و تعامل در دریافت اقساط زمین صنعتی، همراهی با این واحدها در مواجهه با بحران کرونا به صورت خاص در حوزه اختیارات شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از جمله حمایت‌های ویژه پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: به صورت عام نیز مدیریت در پرداخت تسهیلات بانکی و نام نویسی برای پرداخت بیمه بیکاری از برنامه‌های کلان برای حمایت از تولیدکنندگان خسارت دیده از بحران کرونا در استان است.

موسوی افزود: پیرو مصوبات ستاد مقابله با کرونا در کشور و ستاد استانی، ستاد مقابله با بحران کرونا در مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سال ۹۹ تشکیل و چند جلسه با طرح مسائل و مشکلات برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر مطابق مصوبات استانی ستاد مقابله کرونا واحدهای صنعتی تولید کننده مواد غذایی و بهداشتی استان در حال فعالیت هستند.

موسوی اظهار کرد: شناسایی واحدهای پر خطر و ضدعفونی شهرک‌های صنعتی پرتردد از اقدامات دیگر برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرک‌های صنعتی استان است.

وی اضافه کرد: شهرک‌های صنعتی، شهرک صنعتی یاسوج ۱ و یاسوج ۲ و یاسوج ۳ و چهاربیشه از جمله شهرک‌هایی هستند که در چند مرحله ضدعفونی و گندزدایی شده‌اند.

موسوی افزود: اطلاع رسانی و مشاوره و برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره آموزشی با هدف تحقق مراقبت‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر خدمات انجام شده در شهرک‌های صنعتی استان  برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک صنعتی در حال فعالیت دارد.

مساحت زمین‌های شهرک های‌صنعتی کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۵۴۱ هکتار بوده که از این میزان ۷۷۸ هکتار صنعتی و مابقی نیز  زیرساخت‌ها شامل محوطه‌سازی، جدول‌گذاری و فضای سبز است.

کد خبر 500435

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha