یک قاضی تهرانی در قراری کم سابقه برای خود بازداشت در بازداشتگاه پلیس آگاهی، ارجاع پرونده به دادسرای انتظامی قضات و پرداخت بخشی از حقوقش را به متهم پرونده درخواست کرد.

دادگاه-عمومی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شعبه دوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۴ تهران (سرقت مسلحانه و مقرون به آزار) در پایان رسیدگی به یک پرونده ضمن صدور کیفرخواست نوشت: در پایان از معاون دادستان تقاضا دارم با توجه به اینکه بنده نتوانستم عمل به آیه «ان الله یامرو بالعدل و الاحسان» کنم و استقلال و عدالت قضایی‌ام با دستگیری متهم بدون دلیل مخدوش شد، رونوشتی از پرونده را به دادسرای انتظامی قضات ارسال تا به تخلفات بنده رسیدگی کنند. 

این دادیار همچنین نوشته است: همچنین تقاضا دارم رونوشتی جهت اعلام جرم و تخلفات ضابطین به مراجع نظارتی خود  ارسال شود و مقدمات رفتن اینجانب به بازداشتگاه پلیس آگاهی را فراهم کنید تا به مدت ۲۴ ساعت در آنجا باشم تا شرایط بازداشتگاه را درک و من بعد در صدور دستوراتم دقت بیشتری کنم. 

دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ با توجه به تبعات حکم صادره خود تصریح کرده است: با توجه به اینکه متهمین اعلام کردند که کارگر هستند و نتوانسته‌اند حقوق بگیرند، متهمین را به دفتر معاونت دعوت کنید و یک روز از حقوق ماه آینده بنده به آنها داده تا خسارت وارده جبران شود. 

کد خبر 500379

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی US ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 0
    ای آقا خدا از نیتت میداند امیدوارم که ترس از خدا و وجدان باشد. مطمئن اگر همکارانت درست حکم کنند این همه زندانی نداریم. در حقیقت تعداد انگشت شمار که با اختلاس و دیگز قانون شکنی شان برای تعداد زیادی درد سر درست میکنند و باعث رفتنشان به زندان میشوند.
  • IT ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 0
    ایشون حق دارن از عدالت امام علی حرف بزنند. واقعا خدا پشت و پناهشون باشه.
  • محسن IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 0
    مرحبا بهذاین وجدان پاک الحق که شیرپاک خورده ای جناب قاضی بالاخره یک مرد به تمام معنا و تمام عیار پیدا شد درود برشرف و غیرتت از جدم زهرا میخوام همیشه پشت وپناه خودتون و خانواده عزیزتون باشه
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 0
    مَاشَـــــــــــــــــــــــــــــآءَالله به این قاضی با شهامت
  • ام لیلا عاطفی سدهی IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 1
    سلام تمنا دارم پرونده های مرا در حدود 8 پرونده در دادگاه های شهر سنندج به این قاضی بدهند یا مشابه این قاضی به خدا همه ی زندگی مرا قضات به هم ریخته اند نمی دانم اون دنیا چه جوابی به من می دهند ؟ خیلی به تنگ آمده ام مرا نجات دهید خواهشا مرا نجات دهید از قضات خالی از عدالت به تنگ آمده ام .
  • سید حسین گوهریان IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 0
    باید در تاریخ و کتاب گینس ثبت گردد