شرکت شهر سالم در ادامه پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران، امروز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه تیم‌های پزشکی خود را به موسسه همشهری اعزام کرد.

غربالگري كرونا

به گزارش همشهری آنلاین، در طرح غربالگری روزنامه‌نگاران و کارکنان موسسه همشهری، در مرحله اول نسبت به سنجش دمای بدن و میزان اکسیژن خون افراد اقدام و سپس معاینات و تحلیل شرح حال‌هایی از مراجعین گرفته شد. تیم پزشکی اعزامی به موسسه همشهری از مراجعیت می‌خواستند تا گزارش دقیق علائم و یا مواجهه‌ای که خود یا اطرافیانشان با افراد مبتلا به کرونا داشته‌اند را شرح دهند.

در مرحله بعد در صورت تشخیص پزشک، آزمایش‌هایی که در پروتکل‌های تشخیص بیماری وجود دارد مانند CBCdiff و همین‌طور ESR و CRP و دیگر آزمایشات برای برخی نیروها صورت گرفت.

شناسایی و جداسازی کارکنان بیمار از غیربیمار و قرارگیری آنها تحت پوشش حمایتی و درمانی، از اهداف طرح غربالگری کارکنان شهرداری تهران است که از نخستین روز پس از تعطیلات نوروزی در کلیه معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران آغاز شده است.

شرکت شهر سالم در ایام تعطیلات نوروزی نیز نسبت به غربالگری کارکنان بهشت زهرا(س)، آتش‌نشانی، سازمان پسماند، خدمات شهری و ... که در طول تعطیلات نوروزی نیز مشغول به کار بودند، غربالگری کرونا انجام داده است.

کد خبر 500370
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha