چند روزی از توئیت نیلوفر بارانی بیرانوند، از پرسنل کادر درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد نمی‌گذرد که باشگاه ورزشی آ. اس‌ رم ایتالیا در پاسخ به توئیت وی، کار این روزهای مدافعان سلامت را ارج نهاده و از زحمات کادر درمانی قدردانی کرد.

توئیت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شاید زمانی که کلمات ساده اما از اعماق دل را توئیت می‌زد، فکرش را هم نمی‌کرد که همین چیدمان کلمات برآمده از شرایط سخت کار در روزگار کرونایی، بازتاب جهانی پیدا کند.

چند روزی از توئیت نیلوفر بارانی بیرانوند، کارشناس اتاق عمل و از پرسنل کادر درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد نمی‌گذشت که باشگاه ورزشی آس‌رم ایتالیا در پاسخ به توئیت وی، کار این روزهای مدافعان سلامت را ارج نهاده و از زحمات کادر درمانی قدردانی به عمل می‌آورد.

از ماجرای توئیت می‌پرسم و اینکه گمان می‌کرد بازتاب جهانی پیدا کند، به‌گونه‌ای که واکنش باشگاه بزرگ ورزشی را برانگیزد، صادقانه می‌گوید؛ «خیر، راستش آن لحظه فقط احساسی را که داشتم بر صفحه شخصی‌ام درج کردم، اینکه لحظاتی سخت همراه با بیم و امید سپری می‌کنیم، شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، در بین اغلب کادر درمانی وجود دارد».

خودش را نه یک پزشک، بلکه کارشناس اتاق عمل معرفی و عنوان می‌کند، «عکسی که توئیت کردم گوشی پزشکی بر گردن دارم و همین موضوع موجب شده که باشگاه مرا پزشک خطاب کند، اگرچه پزشک نیستم اما این روزها در کنار آن‌ها با بیماران کرونایی در ارتباط هستم و برای بهبود سلامتیشان تلاش می‌کنیم».

بارانی بیرانوند معتقد است: «اگرچه این روزها فشار مضاعفی به دلیل شیوع ویروس کرونا بر دوش کادر درمان، از پزشک و پرستار گرفته تا نیروهای خدماتی و نظافتی قرار گرفته، اما این عزیزان همواره با جان و دل به بیماران خدمت کرده و لحظه‌ای از تلاش برای سلامتی مراجعان فروگذار نبوده‌اند».

«مدافعان سلامتی که برخی‌هایشان به دلیل ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی، خود به این ویروس منحوس مبتلا شده و به فیض شهادت رسیده‌اند و برخی نیز مدت‌هاست که از دیدار با خانواده محروم شده و تنها به امید اینکه مردم با رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند تا کرونا را شکست داده و بار دیگر بتوانند به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند».

وی، تلاش این روزهای همکارانش را کمتر از جهاد در راه خدا نمی‌داند، «تنها با از خودگذشتگی می‌توان شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا را تحمل کرد، از پوشیدن لباس‌های سنگین و فشار گرمای طاقت‌فرسای آن‌ها تا جان سپردن در راه بازگرداندن سلامتی بیماران و این جز عشق به خدمت و جهاد نیست».

بارانی بیرانوند که پدرش از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس است، می‌گوید: «پدرم این روزها با اقسامی از امراض دست و پنجه‌نرم می‌کند، به دلیل داشتن ارتباط با بیماران کرونایی به جهت حضور در اتاق عمل، خودم را از جمع خانواده دور کرده‌ام و از لذت دیدار آن‌ها محروم هستم»

این مدافع سلامت از خستگی مفرط همکارانش می‌گوید و رفع آن را تنها منوط به همکاری مردم می‌داند، اینکه در خانه‌هایشان بمانند تا از شیوع بیشتر ویروس جلوگیری کنند.

کد خبر 500368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha