۳۵ نیروی شرکتی اورژانس ۱۱۵ دزفول روز یکشنبه ۲۴ فروردین با حضور در فرمانداری و دفتر امام جمعه دزفول خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یکی از نیروهای شرکتی اورژانس ۱۱۵ دزفول درمورد مشکلات این نیروها گفت: ما با قراردارد شرکتی، نیروهای پیش بیمارستانی اورژانس ۱۱۵ دزفول هستیم که نسبت به پرداخت نشدن ۳ ماه حقوق اعتراض داریم.

وی که نخواست نامش در خبر ذکر شود، افزود: پاداش و عیدی سال ۹۸ را هنوز دریافت نکرده‌ایم و با وجود پیگیری‌های فراوان از ستاد دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول، مطالبات ما هنوز پرداخت نشده‌اند.

این نیروی شرکتی اورژانس ۱۱۵ دزفول اظهار کرد: هر ماه باید پیگیر پرداخت حقوق خود باشیم. مشکلات ما مدت زیادی است که رفع نشده‌اند و باید اقدام اساسی در این زمینه انجام شود.

وی افزود: نیروهای پیمانی و قراردادی مشکلی در دریافت حقوق ندارند و حقوق آنها بالاتر از نیروهای شرکتی است و همواره به موقع پرداخت می‌شود.

یکی دیگر از کارکنان اورژانس ۱۱۵ دزفول نیز بیان کرد: پیمانکار قبلی با وجود پرداخت نکردن حقوق بهمن ماه ۹۸، از اسفندماه تغییر کرد و پیمانکار جدید نیز هنوز حقوق اسفندماه ۹۸ را پرداخت نکرده است.

وی خواستار نظارت بیشتر اورژانس و دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول بر شرکت‌ها شد و ادامه داد: انتظار می‌رود شرکتی که برنده مناقصه می‌شود توان لازم برای پرداخت حقوق کارکنان را داشته باشد.

این نیروی شرکتی اورژانس ۱۱۵ دزفول افزود: حداقل انتظار ما در شرایط حساس کنونی این است که حقوق ما به موقع پرداخت شود زیرا خانواده‌های ما چشم انتظارند.

وی بیان کرد: همکاران ما در سایر نقاط استان مشکلی در دریافت حقوق ندارند. نامه‌ای در مورد مشکلات نیروهای شرکتی اورژانس برای امام جمعه دزفول نوشته‌ایم و امیدواریم با پیگیری ایشان و سایر مسئولان شهرستان این مشکلات به صورت ریشه‌ای برطرف شوند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول نیز در این باره گفت: نیروهای شرکتی حداکثر ۲ ماه حقوق معوقه دارند که طی سه روز آینده پرداخت می‌شود.

سید محمد محمودی‌نژاد در خصوص امکان تبدیل وضعیت این نیروها بیان کرد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از دست ما خارج است و باید از طریق وزارتخانه ابلاغ شود که شرایط خود را دارد.

کد خبر 500352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha